۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۹۷۸۳۱
امام جمعه شادگان:

آیت الله موسوی جزایری از مجاهدان و مدافعان انقلاب اسلامی است

آیت الله موسوی جزایری از مجاهدان و مدافعان انقلاب اسلامی است
امام جمعه شادگان با اشاره به ساده زیستی آیت الله جزایری گفت: تخریب کنندگان آیت الله جزایری بیماردل و مخالف هر آزاده‌ای هستند.
حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه شادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: آیت الله موسوی جزایری یک مرشد بزرگوار و حامی حق استان است.

امام جمعه شادگان بیان داشت: بیماردلان و سنگدلان که خواهان زیر سؤال بردن انسان‌های بزرگ هستند قطعا آیت الله موسوی جزایری را مستثنی نمی‌کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شادگان با محکومیت اهانت به آیت الله موسوی جزایری برخورد دستگاه‌ها امنیتی با توهین کنندگان را برای تطهیر ساحت آیت الله موسوی جزایری از اتهامات ناروا خواستار شد.

حجت الاسلام شرفی افزود: آیت الله موسوی جزایری زندگی ساده و زاهدانه‌ای دارد و الگوی بسیار خوبی برای روحانیت و مسؤولان است.

امام جمعه شادگان توصیه کرد تا زندگی نامه علمی و جهادی آیت الله موسوی جزایری برای همگان شرح و تبیین شود تا مشخص شود که وی یکی از ارزشمندترین مدافعان و مجاهدان انقلاب اسلامی در دوران حضرت امام است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شادگان تصریح کرد: آیت الله موسوی جزایری برای همگان اسوه حسنه است که باید مورد تأسی قرار گیرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات