۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۹۷۸۶۲
با حضور پرشور مردم و مسؤولان صورت گرفت؛

تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید حادثه تروریستی در شهرستان بروجن

تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید حادثه تروریستی در شهرستان بروجن
پیکر پاک و مطهر شهید یونس امیری از شهدای حادثه تروریستی با حضور پرشور مردم و مسؤولان در زادگاهش شهرستان بروجن آرام گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، پیکر پاک و مطهر شهید یونس امیری، از شهدای حادثه تروریستی، پیش از ظهر امروز با حضور پرشور مردم، مسؤولان، جامعه روحانیت، نیرو‌های نظامی و انتظامی در زادگاهش شهرستان بروجن آرام گرفت.

پیکر شهید یونس امیری ابتدا بر دستان مردم شهر بروجن از سالن فرهنگی سپاه تا میدان شهید ناغانی تشییع شد و در نهایت پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای روستای دهنو، زادگاهش به خاک سپرده شد.

گفتنی است مداحی، روایتگری و سخنرانی از برنامه‌های آئین تشییع پیکر شهید یونس امیری در شهرستان بروجن بود.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: مردم با حضور خود در این مراسم باشکوه باردیگر نشان دادند که پای نظام و انقلابشان ایستاده اند و این مایه مباهات است.

وی امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون فداکاری و از خودگذشتگی نیرو‌های مسلح دانست و اظهار کرد: انقلاب ما برگرفته از فرهنگ عاشورا است و شهادت طلبی جزئی از ماهیت آن است.

سردار اکبری با تأکید بر اینکه این اقدامات تروریستی، ذره‌ای از اراده جوانان ما در دفاع از حریم وطن کم نمی‌کند، افزود: به یقین انتقام سختی از آن‌ها خواهیم گرفت.

وی در پایان حمله تروریستی سیستان و بلوچستان را نشانه ضعف و عجز دشمنان انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: به یقین این اقدامات سند ننگین دیگری از ذلت و خفت دشمنان نظام اسلامی خواهد بود./۹۴۵۷/ت203/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات