۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۵۹۷۸۶۴
امام جمعه شوش:

مدیریت آیت الله موسوی جزایری در خوزستان مثال زدنی است

مدیریت آیت الله موسوی جزایری در خوزستان مثال زدنی است
حجت الاسلام امام با اشاره به اقدامات آیت الله موسوی جزایری برای رفع محرومیت‌ها، گفت: مدیریت آیت الله موسوی جزایری در خوزستان مثال زدنی است.
حجت الاسلام سید محمد امام، امام جمعه شوش، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه حمله به علما به نفع دین و جامعه و نظام ما نیست، اظهار داشت: بنده به عنوان کسی که پیش از انقلاب اسلامی در شوشتر اطلاعیه‌های انقلاب را مطالعه می‌کردم برای انتقال مشکلات خدمت آیت الله موسوی جزایری در اهواز رسیده و وی را پناهگاه قلمداد می کردم.
 
امام جمعه شوش با اشاره سختی‌هایی که آیت الله موسوی جزایری برای پیروزی انقلاب اسلامی تحمل کرد، افزود: خداوند از چنین سختی‌هایی آگاه است و زبان بنده از بیان آن‌ها قاصر است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوش خاطرنشان کرد: آیت الله موسوی جزایری سختی‌ها را نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، تحمل کرد و در دوران جنگ تحمیلی کمک‌ها و اقلامی را که سایر استان‌ها ارسال می‌کردند میان واحد‌های مختلف جنگی تقسیم کرده و به واحد‌های جنگی سرو سامان داد.

حجت الاسلام امام یادآور شد: آیت الله موسوی جزایری در دوران جنگ تحمیلی برای دیدن امام عازم تهران شد و با پشت گرمی و روحیه دوچندان بازگشت و هدایت جنگ و اینکه در کدام مسیر قرار بگیرد را مدیریت کرد.

وی با اشاره به مدیریت آیت الله موسوی جزایری با وجود قومیت‌ها و مشکلات مختلف در خوزستان تصریح کرد: حمله به آیت الله موسوی جزایری برای آن است که مدیریت وی در استان را تحت شعاع قرار دهند.

امام جمعه شوش گفت: عدم خلأ رهبری سیلی محکمی به دشمنان داخلی و خارجی زده است و هر کسی که به آیت الله موسوی جزایری، نمایندگان ولی فقیه در کشور و رهبرمعظم انقلاب حمله می‌کند؛ خواسته یا ناخواسته به اصل وجود رهبری ضربه وارد می‌کند تا خلأ رهبری در کشور احساس شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوش با بیان اینکه عصبانیت دشمن از آیت الله موسوی جزایری گویای اقدامات صحیح معظم له است، عنوان داشت: آیت الله موسوی جزایری با وجود عدم همکاری مسؤولان با جدیت پیگیر حل معضلات استان و خدمت به محرومان است.

حجت الاسلام امام با بیان اینکه اقدامات آیت الله موسوی جزایری برای رفع محرومیت‌ها در استان باید به اطلاع همگان برسد، گفت: وی تلاش‌های بسیاری برای بصیرت افزایی مردم، رفع بیکاری، اقتصاد مقاومتی انجام داد و در این باره نیرو‌های انقلابی، بی همتا بودن چنین خدماتی را به عرض همگان برسانند.

وی تصریح کرد: مسؤولان استان برای ایجاد مشکل و افزایش بیکاران هیچ کوتاهی نمی‌کنند، اما آیت الله موسوی جزایری تمام تلاش خود را برای حل چنین معضلی بکار برد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات