۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۹۷۸۶۷
امام جمعه بهبان:

اقدامات آیت الله موسوی جزایری در سال 88 مهر تأییدی بر ولایت مداری است

اقدامات آیت الله موسوی جزایری در سال 88 مهر تأییدی بر ولایت مداری است
امام جمعه بهبهان گفت: در فتنه ۸۸ که پای بسیاری از خواص لرزید، معظم له از اهواز حرکت و در نمازجمعه تهران به هنگام خطبه خوانی رهبری، اعلام وفاداری کرد.
حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه تخریب آیت الله موسوی جزایری از سوی دشمنان خارجی و برای ضربه زدن به چنین انسان بزرگواری صورت می‌گیرد، اظهار داشت: اگر کسی ضمن بیان شخصیت عظیم و خدمات ارزنده آیت الله موسوی جزایری به انقلاب اسلامی در طول نیم قرن بخواهد از سر دلسوزی نقد و انتقادی داشته باشد، ایرادی ندارد.

امام جمعه بهبهان با بیان اینکه شخصیت والای آیت الله موسوی جزایری بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده وی پیش و پس از انقلاب اسلامی و تاکنون بر همگان مبرهن است از جمله در فتنه ۸۸ که پای بسیاری از خواص لرزید، معظم له از اهواز حرکت و در نمازجمعه تهران به هنگام خطبه خوانی رهبری، اعلام وفاداری کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان، تشکیل حوزه‌های علمیه در سراسر استان را از دیگر اقدامات در خور توجه آیت الله موسوی جزایری برشمرد و گفت: ایستادگی در برابر وهابیت و توطئه‌های مختلف، پرونده درخشان آیت الله موسوی جزایری است.

حجت الاسلام ناصری با ابراز امیدواری از اینکه آیت الله موسوی جزایری از تصمیم اخذ کرده منصرف شوند، افزود: ان شاءالله بار دیگر شاهد تلاش و جهاد مقدس معظم له در استان و در کسوت نمایندگی ولی فقیه باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از آیت الله موسوی جزایری ترس بسیاری دارند، تصریح کرد: دشمن از اقدامات آیت الله موسوی جزایری ضربه‌های بسیاری خورده و فعالیت‌های معظم له مانعی در برابر رسیدن دشمن به مقاصد شده است؛ از این رو به تخریب چنین شخصیتی می‌پردازد.

امام جمعه بهبهان خطاب به نیرو‌های ارزشی و انقلابی گفت: نیرو‌های ارزشی باید از آیت الله موسوی جزایری به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه حمایت کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات