۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۹۷۸۶۸

تمدید مهلت ثبت نام در ششمین دوره مسابقه علمی کوثر

تمدید مهلت ثبت نام در ششمین دوره مسابقه علمی کوثر
مهلت ثبت نام ششمین دوره مسابقه علمی کوثر ویژه طلاب سطح دو و سه جامعه‌الزهرا(س) تا ۵ اسفند تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مهلت ثبت نام در ششمین دوره مسابقه علمی کوثر ویژه طلاب سطح دو و سه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تا ۵ اسفند تمدید شد.

این مسابقه که از سوی اداره ارزشیابی تحصیلی و مسابقات علمی برگزار می‌شود، ویژه طلاب جاری ایرانی و بین الملل در مقاطع تحصیلی سطح۲ و ۳ حضوری، غیرحضوری و مجازی است، همچنین فارغ التحصیلان نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

طلاب سطح دو می‌توانند در یکی از ۶ موضوع صرف، احکام، فقه، نحو، منطق و یا اصول شرکت کنند، همچنین طلاب سطح سه می‌توانند در موضوع ادبیات عرب به رقابت بپردازند.

گفتنی است؛ هر طلبه مجاز به شرکت در یکی از موضوعات است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به سامانه دانش‌پژوهان به نشانی http://student.jz.ac.ir/strcss/Authenticate.php مراجعه کنند، همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان از ۱۱ تا ۱۳ اسفند فراهم شده است.

آزمون ششمین مسابقه علمی کوثر روز پنجشنبه ۲۲ فروردین در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و برخی شهرستان‌ها در صورت رسیدن متقاضیان به حد نصاب برگزار می‌شود که نفرات برتر هر بخش از مزایای مختلف از جمله دریافت جوایز، اولویت جذب در مدرسه استعدادهای برتر یا اولویت جهت تحصیل در مقاطع بالاتر برخوردار خواهند شد./1324/د102/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات