۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۹۷۸۷۱
با همکاری حوزه علمیه؛

برگزاری ۷۷۰ کارگاه آموزش گفتمان دینی در مدارس آذربایجان‌شرقی

برگزاری ۷۷۰ کارگاه آموزش گفتمان دینی در مدارس آذربایجان‌شرقی
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماهه اول سال‌تحصیلی، بیش از ۷۷۰ کارگاه گفتمان دینی در مدارس استان با همکاری حوزه علمیه برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، جلسه کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، روز گذشته به میزبانی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی و با حضور مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان برگزار شد.

در این جلسه ضرورت کمک نهادهای مختلف به آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات و تضمین سرنوشت و فردای آینده سازان جمهوری اسلامی و رسالت خطیر آموزش و پرورش به سبب گستردگی جمعیتی مورد تأکید قرار گرفت.

جعفر پاشایی، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در این جلسه از برگزاری بیش از ۷۷۰ کارگاه آموزشی و تبینی گفتمان دینی در مدارس این استان در طول سه ماهه اول سال تحصیلی با همکاری حوزه و مدارس علمیه خبر داد و افزود: بازدید دانش آموزان از حوزه‌های علمیه می‌تواند در انگیزه دهی به دانش آموزان برای ورود به حوزه و مدارس علوم دینی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام احمد مطهری اصل، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی نیز افزایش همکاری سازنده حوزه علمیه با آموزش و پرورش و دیگر نهادهای آموزشی را تاثیرگذار دانست و افزود: حوزه علمیه برای دیدار دانش آموزان استان با علما و بازدید از مدارس علمیه، آماده هرگونه همکاری و تعامل است./935/د103/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات