۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۹۷۸۸۲
استاد حوزه و دانشگاه:

آیت الله موسوی جزایری عالمی ولایتمدار و تکلیف گرا است

آیت الله موسوی جزایری عالمی ولایتمدار و تکلیف گرا است
استاد حوزه و دانشگاه گفت: آیت الله موسوی جزایری ویژگی‌های متعددی دارد که عالمی ولایتمدار و تکلیف گرا بودن یک نمونه آن است.
حجت الاسلام علیرضا پاکباز، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری از علمداران تثبیت جمهوری اسلامی ایران و عرصه مبارزه با استکبار است، افزود: آیت الله موسوی جزایری ویژگی‌های متعددی دارند که عالمی ولایتمدار و تکلیف گرا بودن یک نمونه آن است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: آیت الله موسوی جزایری در بعد علمی و مسائل علمی، بسیار آزاد اندیش و ژرف اندیش است؛ چنانکه در بحث ولایتمداری و تکلیف گرایی، عالم متعبدی است.

حجت الاسلام پاکباز بهره مندی آیت الله موسوی جزایری از ویژگی‌های مذکور را عاملی در جذب طلبه و شاگردان زیرنظرشان به سمت خود دانست و تصریح کرد: وی عالم ولایتمداری است که با داشتن این خصلت ها، شاگردان زیادی جذب شان شدند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که ولایتمداری و علمیت آیت الله موسوی جزایری به مساجد شهر اهواز انتقال داده شده است، افزود: با پشتیبانی معنوی وی، مساجد نیرو‌های ولایتمداری را تربیت کرده است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات