۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۹۷۹۰۳
معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان:

طلاب بیانیه رهبری را برای مردم تبیین کنند

طلاب بیانیه رهبری را برای مردم تبیین کنند
حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که طلاب بیانیه رهبری را برای مردم تبیین کنند، گفت: مهم‌ترین وظیفه طلاب در حوزه‌های علمیه نشر انقلاب است.
حجت الاسلام حامد شاه حیدری معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به بیانیه رهبر انقلاب برای گام دوم انقلاب، گفت: انقلابی ماندن مردم و مسؤولان از مهم‌ترین خواسته های رهبری در گام دوم انقلاب است.
 
وی افزود: مردم در چهل سال از انقلاب توانستند انقلابی بودن خود را به چشم تمام دشمنان نشان دهند و با حضور خود در صحنه‌های مهم کشور نقشه‌های دشمنان را از بین بردند.
 
حجت الاسلام شاه حیدری با اشاره به این که مردم از موازین انقلابی خود کوتاه نیایند و مشکلات کشور را پای انقلاب ننویسند، ابراز داشت: دشمنان به دنبال از بین بردن نظام اسلامی هستند و می‌خواهند مردم را از انقلاب دور کنند.
 
وی اظهار داشت: بیانیه رهبر انقلاب به تمام مردم آموخت که مردم و مسؤولان وظیفه سختی در قبال انقلاب دارند و مسؤولان سعی کنند با انقلابی ماندن به پیشرفت کشور و دور کردن دشمنان از کشور، کمک کنند.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان با توجه به این که وضعیت اقتصادی از مهم‌ترین مشکلات کشور شمرده می‌شود، ابراز داشت: عمل کردن به اقتصاد مقاومتی و خدمت کردن بیشتر برای مردم، تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی است.
 
وی تصریح کرد: روحانیان بیانیه رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین کنند، زیرا مهم‌ترین وظیفه طلاب در حوزه‌های علمیه نشر انقلاب به مردم است.
 
استاد حوزه علمیه ماهان با توجه به این که طلاب بیانیه رهبر انقلاب را خوب بفهمند و به دیگران بیان کنند، ابراز داشت: رسالت طلاب در دنیا، تبلیغ دین خدا است تا مردم را با آموزه های دینی آشنا کنند.
 
وی در پایان با بیان این که طلاب خود را از مردم جدا نکنند، گفت: جدا شدن طلاب از مردم یکی از ضعف‌های طلاب بوده که امروزه بعضی از روحانیان ارتباط خوبی با مردم ندارند تا بتوانند انقلاب و دین اسلام را برای مردم تبیین کنند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات