۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۹۷۹۱۳

یادواره شهدای روحانی مدافع حرم مدرسه علمیه امراللهی در قم برگزار شد

یادواره شهدای روحانی مدافع حرم مدرسه علمیه امراللهی در قم برگزار شد
مراسم یادواره شهدای روحانی مدافع حرم مدرسه علمیه امراللهی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم یادواره شهدای روحانی مدافع حرم مدرسه علمیه امراللهی با حضور پرشور طلاب در نمازخانه این مدرسه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیات کعبی و فقیهی و حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با بیان اینکه شهدا جان خود را داده اند تا امنیت، استقلال، ارزش ها و فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه حفظ شود، تأکید کرد: مسؤولان باید به گونه ای عمل کنند که فردای قیامت بتوانند در پیشگاه خداوند پاسخگوی خون شهدا و رنج خانواده های معزز آن ها باشند؛ امروز همه ما باید بدانیم که که انقلاب اسلامی با مذاکره با آمریکا باقی نمانده است، بلکه به سبب درد، رنج و ایثار شهدا 40 سالگی خود را می بیند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس استکبارستیزی را یکی از اهداف عالیه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: حوزه و خانواده های شهدا اجازه نخواهند داد عده ای ارزش های انقلاب را ذبح کنند؛ روحانیت دوران جنگ با روحانیت مدافع حرم هیچ تفاوتی نکرده است، بلکه سوزنا تر، عاشقانه تر و شجاع تر در میدان ایستاده، از سر می گذرد تا انقلاب آسیب نبیند و خون شهدای معزز پایمال نشود.

وی در ادامه با بیان اینکه ولایتمداری مردم ایران، انقلاب اسلامی را به 40 سالگی رسانده و دشمنان را ضعیف ساخته است، اظهار داشت: دشمن از طرق مختلف سعی کرد تا قدرت منطقه ای ایران را کاهش دهد، اما نتیجه تلاشش این شده است که مجبور شد از منطقه به صورت خفت بار خارج شود.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی علت تشکیل نشست ورشو را اقتدار بالای جمهوری اسلامی در منطقه خواند و ابراز کرد: دشمنان خیال می کنند اگر چند وزیر امور خارجه از کشورهای شکست خورده و ذلیل عربی را با نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی متحد کنند، می توانند جلوی قدرت ایران را بگیرند، اما بی تردید این نقشه آن ها نیز همانند سایر توطئه ها و برنامه هایشان شکست خواهد خورد و هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

گفتنی است، این مراسم از سوی کنگره بین المللی پاسداشت شهدای روحانی مدافع حرم برگزار شده است.

قابل ذکر است، کنگره بین المللی 140 شهید روحانی مدافع حرم ایران، افغانستان، پاکستان، سوریه و عراق روز پنجشنبه دوم اسفندماه با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید و شخصیت های کشوری و لشکری در قم برگزار خواهد شد./841/پ203/ج

حسین ثالث موید
ارسال نظرات