۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۹۷۹۶۰
امام جمعه بیرجند در جلسه اخلاق مدیران استان:

مدیران مشکلات مردم را به یکدیگر حواله ندهند

مدیران مشکلات مردم را به یکدیگر حواله ندهند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جای تاسف دارد که برخی از مدیران مشکلات مردم را به یکدیگر حواله می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: در هر عملی باید انسان صادق باشد و اگر کسی اقدام ناشایستی انجام دهد در واقع ارزش‌های دین اسلام را زیر سوال می‌برد.

وی با بیان اینکه نباید با رفتار و کردار خود کاری کنیم که دشمنان علیه اسلام فعالیتی انجام دهند، گفت: خیانت به جامعه و نظام اسلامی بزرگترین خیانت است و این خیانت نیز حتی نسل آینده را هم در برمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: متأسفانه گاهی مواقع افرادی در جامعه پیدا می‌شوند و مسؤولیت دارند که مشکلات مردم را هر روز به جای دیگری حواله می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه افرادی که خیانت می‌کنند اعتماد جامعه را از بین می‌برند، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی بهترین و با صداقت ترین مردم هستند و با وجود تمام مشکلات همچنان پای نظام اسلامی ایستادند.

وی ادامه داد: مردم بعد از 40 سال همچنان با حضور در صحنه راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و انسان از این شکوه و عظمت خجالت می‌کشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تروریست‌ها که دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند خیانت بزرگی نسبت به نیروهای امنیتی و سپاه انجام دادند و مردم اصفهان حماسه باشکوه 22 بهمن دیگری در وداع با پیکرهای مطهر شهدا خلق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه جای تاسف دارد که برخی از مدیران مشکلات مردم را به یکدیگر حواله می‌کنند، اظهار کرد: امیدواریم مسؤولان در حل مشکلات مردم کوشاتر باشند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات