۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۹۷۹۸۵
امام جمعه تیتکانلو:

وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب باید انگیزه خدمت‌ مسؤولان را مضاعف کند

وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب باید انگیزه خدمت‌ مسؤولان را مضاعف کند
امام جمعه تیتکانلو گفت: وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب و حضور باشکوه آن‌ها در مراسم انقلابی باید انگیزه خدمت‌رسانی مسؤولان را مضاعف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین نادعلی زاده، امام جمعه تیتکانلو، امروز در نشست با مسؤولان فرهنگی، با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) مادر بزرگوار حضرت عباس (ع)، بر ارج‌گذاری نسبت به مقام مادران و همسران شهدا تأکید کرد.

وی با بیان اینکه سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، گفت: حضرت ام‌البنین (س) همسری دلسوز برای حضرت علی (ع) و مادری مهربان برای فرزندان حضرت زهرا (س) بود و همچنین متصدی تربیت شیر مردان واقعه کربلا هم محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده با تأکید بر ضرورت الگوبرداری از این بانوان شایسته، افزود: روش و سیره معصومین و بزرگان دین اسلام کهنه شدنی نیست؛ بنابراین باید از آن‌ها در اعتلای سبک زندگی اسلامی بهره گرفت.

امام جمعه تیتکانلو در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین رسالت مسؤولان در قبال مردم، اظهار کرد: حضور پرشکوه مردم در 22 بهمن دربردارنده دو پیام بود؛ اولین پیام برای مستکبران عالم که حضور مردم نشان داد استقلال، امنیت و اقتصاد این کشور با دستان مردم تأمین و حفظ خواهد شد نه وعده‌های پوچ آن‌ها و پیام دوم برای مسؤولان این نظام است که ایجاد انگیزه‌ای برای آن‌ها شود در خدمت‌رسانی بهتر به مردم چراکه این مردم وفاداری خود را به انقلاب و این نظام ثابت کردند.

وی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه تشکر کرد و گفت: این حضور امید دشمنان را به یأس تبدیل کرد.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده تصریح کرد: حضور مردم در ۲۲ بهمن پیام‌هایی برای مسؤولین داشت که نمونه بارز آن خدمت به مردم و نظام است؛ زیرا مردم با وجود مشکلات اقتصادی، گرانی‌ها و بیکاری‌ها به میدان آمدند و به وظیفه انقلابی خود عمل کردند.

وی گفت: همچنین 22 بهمن این پیام را به جهان مخابره کرد که ملت ما خواهان سازش با دشمنان نبوده و اگرچه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما این ملت به‌پای آرمان‌های نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بدون خیانت به آرمان‌هایش یک چله پرافتخار را پشت سر گذاشت و به فضل الهی، حضور مردمی و رهبری ولی فقیه چله های بعدی را هم تا رسیدن به قیام مهدی موعود (عج) پشت سر خواهد گذاشت./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات