۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۹۷۹۹۸
حجت الاسلام عبادی در گفت‌وگو با رسا:

کمیته ویژه بررسی بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل شود

کمیته ویژه بررسی بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل شود
عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی معتقد است کمیته‌ای ویژه در حوزه‌ ونهادها باید ابعاد مختلف بیانیه گام دوم رهبر انقلاب را مورد ارزیابی قرار دهد.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند و عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره لزوم توجه حوزه‌های علمیه به «بیانیه گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری، گفت: حوزویان و شاکله روحانیت لازم است بیانیه مهم رهبر انقلاب را از تریبون‌های مختلف و منابر مذهبی برای مردم تبیین و ترویج کنند.

وی ادامه داد: روحانیان باید در برنامه‌های تبلیغی خود مضمون بسیار کارگشای «گام دوم انقلاب» را با استناد به آیات و روایات بیان شده در آن و همچنین از ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی در میان مردم بسط و گسترش دهند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روحانیون علاوه بر برنامه‌های تبلیغی خود، باید به مسؤولان تذکر دهند که این بیانات را فراموش نکرده و در راه علمی کردن آن کوشا باشند.

نماینده مردم بیرجند در پارلمان با درخواست از مسؤولان حوزه‌های علیمه ابراز داشت: مسؤولان عالی رتبه حوزه‌های علمیه نیز باید در ساختار مجموعه‌های خود دقت کنند و بخش‌هایی که باید طبق بیانیه مهم مقام معظم رهبری باید تغییر دهند را مورد بازنگری قرار دهند.

وی در پایان با ارائه پیشنهاد درباره یک «کمیته ویژه» جهت بررسی بیانیه گام دوم، اظهار داشت: در بخش مدیریتی حوزه‌های علمیه و همچنین سایر نهادهای دست اندرکار در کشور باید کمیته‌ای ویژه تشکیل شود تا زمینه‌های اجرایی بیانیه گام دوم را مورد ارزیابی قرار دهد./856/ت302/ق

ارسال نظرات