۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۹۸۰۴۲

نقد و واکاوی آثار مرتبط با زندگینامه امام خمینی برگزار می‌شود

نقد و واکاوی آثار مرتبط با زندگینامه امام خمینی برگزار می‌شود
همزمان با سالروز ولادت امام خمینی (ره)، پیش همایش «نقد و واکاوی آثار مرتبط با زندگینامه امام خمینی» برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا، پیش همایش «نقد و واکاوی آثار مرتبط با زندگینامه امام خمینی» با سخنرانی ۱۴ صاحب‌نظر این حوزه در قالب سه پنل و یک میزگرد علمی، سه‌شنبه هفتم اسفندماه، همزمان با سالروز ولادت امام خمینی (ره)، از ساعت ۹ تا ۱۷ در پژوهشکده امام خمینی (س) و انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

سید هادی خسروشاهی، محمدجواد مرادی‌نیا و محمدحسن رجبی سخنرانان پنل نخست این همایش با موضوع «معرفی و نقد اسناد و کتاب‌های متقدم مرتبط با زندگی امام خمینی» هستند.

در پنل دوم نیز عبدالمجید معادیخواه، رسول جعفریان و سهراب مقدمی با محوریت «نقد زندگینامه‌ها و دائرة‌المعارف‌های نگارش‌یافته از سوی نویسندگان داخلی» سخنرانی می‌کنند.

«نقد و بررسی کتاب‌ها و دائرة‌المعارف‌های نویسندگان خارجی» موضوع سومین پنل این همایش است که در آن مجید تفرشی، عباس سلیمی نمین و علیرضا ملایی توانی به سخنرانی خواهند پرداخت.

بخش پایانی این همایش یک‌روزه نیز میزگرد علمی با سخنرانی عبدالمجید معادیخواه، سید علی قادری، حبیب اسماعیلی، علیرضا ملایی توانی و غلامعلی رجایی است.

در این همایش که با همکاری مشترک پژوهشکده امام خمینی (س) و انقلاب اسلامی و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، محسن بهشتی‌سرشت و حمید بصیرت‌منش به ترتیب دبیری علمی و دبیری اجرایی را برعهده دارند. /۹۹۸/د ۱۰۲/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات