۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۵۹۸۰۴۷
حجت الاسلام ذوالنور:

حامیان روحانی پاسخگوی عملکرد وی باشند

حامیان روحانی پاسخگوی عملکرد وی باشند
رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: آن‌هایی که از رییس جمهور حمایت کردند و هنوز پای دولت ایستاده اند باید پاسخگوی عملکرد دولت باشند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در جلسه علنی عصر امروز سه‌شنبه سی اُم بهمن سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در تذکری گفت: قانون اساسی و آئین نامه داخلی مجلس به نمایندگان حق دارند که رییس جمهور را با ذکر دلایل استیضاح کنند.

وی افزود: تعدادی از نمایندگان به این نتیجه رسیدند که ما امروز جوابی برای سفره‌های خالی مردم، بیکاری، قاچاق و مشکلات اقتصادی نداریم، دولت باید در حل این معضلات موثر باشد.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس تصریح کرد: آقای کواکبیان گفته اند، افرادی اعلام کرده اند که تعدادی از اصلاح طلبان موافق استیضاح رییس جمهور هستند، ما رشیدتر از آن هستیم که این کار را انجام دهیم.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه این اظهارات توهین است، گفت: مردم در مورد عاقلانه بودن و غیرعاقلانه بودن استیضاح رییس جمهور قضاوت خواهند کرد.

وی افزود: مگر آقای کواکبیان سخنگوی اصلاح طلبان است و یا لوح محفوظ در اختیارشان است و یا از صحبت‌های بنده با برخی اصلاح طلبان اطلاع دارند؟

نماینده مردم قم در پارلمان: آن‌هایی که از رییس جمهورحمایت کردند و هنوز پای دولت ایستاده اند باید پاسخگوی عملکرد دولت باشند. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات