۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۵۹۸۰۶۲
دبیر جنبش قیام لله:

قیام لله می‌خواهد صدای جمهوریت باشد + فیلم

قیام لله می‌خواهد صدای جمهوریت باشد + فیلم
رضایی گفت: طرح نکردن برخی مسائل سبب ایجاد حاشیه امن برای برخی مفسدین می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد امین رضایی دبیر جنبش قیام لله در نشست نهضت بازخوانی منشور روحانیت که به همت جنبش قیام لله امروز در حسینیه هنر برگزار شد، گفت: فلسفه آمدن تمام انبیا و اولیای الهی، قیام و ایستادن برای احیای حق است‌.

وی افزود: تشکیلات طلبگیِ قیام لله، قرائت اسلامی به نام اسلام ناب است که امام خمینی(ره) می‌فرمودند؛ جنبش قیام لله دو هدف مدنظر دارد که هدف اول آن ترویج اسلام ناب و هدف دوم آن ترویج گفتمان بین طلاب است؛ حوزه و روحانیت باید در وسط مردم برای احیای حق و عدالت قیام کند.

دبیر جنبش قیام لله اظهار داشت: رسالت طلبگی جنبش قیام لله صدای بی صدای افرادی است که سلبریتی نیستند اما انسانند و بیشتر برای این انقلاب از خودگذشتند؛ مانیفست جنبش قیام لله، منشور روحانیت، نهج البلاغه و خطبه امام حسین(ع) به علما در سال ۶۱ هجری است.

وی در ادامه بیان داشت: جنبش قیام لله آمده تا از خود مایه بگذارد و صدای مستضعفین را به مسؤولان برساند؛ اهداف جنبش قیام لله از سطحی نگری به دور است و کارهای آن در حیث قالب و محتوا عمیق است.

دبیر جنبش قیام لله بیان داشت: جنبش لله به فعالیت خود ادامه خواهد داد و در آینده روی بسیاری از موضوعاتی دست خواهد گذاشت که مسؤولان از کنار آن با راحتی عبور می‌کنند؛ ما به عنوان طلبه و در راستای وظیفه طلبگی می‌خواهیم به فرمایش امام علی(ع) صدای مظلوم و مستضعف باشیم؛ این عهد خداوند با روحانیت است.

رضایی ابراز داشت: ما باید همواره کنار مردم و صدای مردم باشیم؛ طرح نکردن برخی مسائل سبب ایجاد حاشیه امن برای برخی مفسدین می‌شود؛ امروز عده ای در لباس روحانیت چنان تیشه به ریشه انقلاب و نظام می‌زنند که گویا وظیفه دیگری جز این ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید نگاهی متعالی به تمام طلاب سراسر کشور منعکس شود و عدالتخواهی در تمام حوزه ها باید احیا شود؛ در جایی که حق مردم خورده می‌شود حوزه باید وارد شده و فریاد بزند./۹۶۹/پ202/ب1

تعداد بازدید : 7
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات