۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۹۸۰۷۵
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه:

اتکا به توان خودی رمز پیروزی ملت ایران است + فیلم

اتکا به توان خودی رمز پیروزی ملت ایران است + فیلم
سردار حاجی ‌زاده گفت: هر جا که به توان خودی متکی بودیم توانستیم تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار امیرعلی حاجی ‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران شب گذشته در یادواره شهدای دانشجوی همدان که در مسجد دانشگاه بوعلی برگزار شد حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عامل بازدارنده در مقابل دشمنان دانست و گفت: ملت ایران اسلامی با حضور خود کشور را بیمه کردند.

وی در ادامه به بیانیه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: حضرت آقا در بیانیه حکیمانه گام دوم انقلاب با تبیین کارنامه چهل ساله انقلاب دستاوردهای این مدت را به مردم یادآوری کردند.

سردار حاجی ‌زاده تصریح کرد: پس از یادآوری دستاوردهای انقلاب به مساله توجه به جوانان پرداخته اند و وظیفه اصلی در گام جدید انقلاب را رسیدن به آرمان های انقلابی از سوی جوانان معرفی کردند.

وی حضور جوانان چه در زمان انقلاب و چه در زمان حال را بسیار مقتدرانه توصیف کرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) پنج مرحله را برای حرکت انقلاب هدف گذاری کرده بودند که مقام معظم رهبری با این بیانیه خود گام های باقی مانده آن را ترسیم کردند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه شرایط موجود را برای اجرا کردن گام دوم انقلاب مناسب توصیف کرد و بیان داشت: امروز جوانان باید با قدرت و روحیه انقلابی توصیه‌های حضرت آقا را اجرا کنند.

وی تصریح کرد: باید با حفظ اتحاد و حرکت منسجم در این گام با قدرت رو به جلو حرکت کنیم و در این راه هیچ سختی ما را مایوس نکند.

سردار حاجی ‌زاده خطاب به جوانان تاکید کرد: کشور نیازمند میلیون‌ها تخصص و کار است از این رو هرکس با هر تخصصی که دارد باید به میدان بیاید.

وی ترس اصلی دشمت را از تفکر بسیجی جوانان دانست و گفت: همان تفکر که در دهه اول انقلاب دلیل همه پیروزی ها در داخل کشور بود شاهد آن هستیم که همان تفکر امروز در سوریه، عراق و دیگر کشورها در حال گسترش است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه راه حل رفع مشکلات را بی اثر کردن تحریم ها عنوان کرد و اظهار داشت: هر جا که به توان خودی متکی بودیم توانستیم تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی یادآور شد: بدانید که در مسیر محقق ساختن فرمایشات حضرت آقا با مشکلات بسیاری مواجهه هستیم چرا که دشمن با تمام توان به دنبال نا امید کردن مردم است و باید با این مشکل به طور جدی مبازره کنیم.

سردار حاجی ‌زاده با بیان اینکه به همت جوانان این مرز و بوم توانسته ایم تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم یادآور شد: در عراق و سوریه با نفوذ به سیستم کنترلی آمریکایی ها اطلاعات لازم برای انجام عملیات ها را به دست آوردیم و با دو یا سه شهید در عملیات های حساس، مهم ترین مراکز را به تسخیر در می آوردیم.

وی خاطر نشان کرد: دل بستن به اروپایی ها بزرگترین اشتباه است چرا که اگر روزی دست آن ها به ما برسد همان کاری را با ما خواهند کرد که با پاسداران در سیستان کردند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در ادامه به اهمیت انتخاب مسؤولان کار بلد و انقلابی اشاره کرد و گفت: آیا واقعا نمایندگانی که در مجلس شورای اسلامی انتخاب کردیم عصاره ملت هستند؟

وی افزود: رییس بانکی که در داخل کشور زمینه ساز تحریم های داخلی می شود شایسته مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد بود.

سردار حاجی ‌زاده پاسداران سپاه را گوش به فرمان مقام معظم رهبری عنوان کرد و کفت: اگر همان طور که سخنان رهبری در سپاه اجرایی شد در حوزه اقتصاد نیز اجرایی می شد شاهد یکی از این مشکلات نبودیم./979/پ310/ب1

تعداد بازدید : 4
هادی شاملو
ارسال نظرات