۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۵۹۸۰۹۲
معاون فرهنگي سازمان بسيج جامعه زنان کشور:

لقمه حلال در تربيت فرزندان نقش اساسي دارد

لقمه حلال در تربيت فرزندان نقش اساسي دارد
حكيميان گفت: ريشه مفاسد اجتماعي ناشي از بي توجهي به كسب روزي حلال است و لقمه طيب و حلال در تربيت فرزندان نقش اساسي دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان معصومه حکیمیان سه شنبه شب در کنگره شهیده شاخص سال ۹۷ زینب کمایی، ‹‹همایش ماداران آسمانی›› به مناسبت شهادت حضرت ام البنین در آستان مقدس امامزاده هادی فین کاشان در جمع مادران شهدا، گفت: لقمه طیب و حلال در تربیت فرزندان نقش مهمی دارد.

وی بی توجهی به کسب روزی حلال برای خانواده و غلفت از این مهم را سبب عدم تربیت صحیح فرزندان دانست و افزود: بسیاری از مشکلات و مفاسد اجتماعی و منکرات امروز جامعه ناشی از عدم توجه به کسب روزی حلال برای خانواده است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان از افزایش طلاق در جامعه به عنوان یک چالش در جامعه امروز نام برد و اظهار داشت: پایه و اساس و ریشه بسیاری از ازدواج‌هایی که منجر به طلاق می‌شود نتیجه لقمه‌های حرام و شبهه ناکی است که وارد خانواده‌ها می‌شود.

حکیمیان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر آتش به اختیاری و جهاد فرهنگی و اقتصادی، گفت: تأکید و تکرار برخی از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب نشانه اهمیت آن برای توجه آحاد جامعه به این موضوعات و اجرای آن است که می‌تواند در سرنوشت کشور نقش مهم و تعیین کننده‌ای داشته باشد.

وی در ادامه اسلام هراسی را یکی از نقشه‌های دشمن برای مقابله با جهانی شدن اسلام دانست و یادآور شد: دو دهه قبل داعش نخستین گروه از تروریست‌های خود را در صحرای سینا آموزش داد و در یکی از شهر‌های شیعه نشین دختر بچه ۷ ساله‌ای را مقابل چشم خانواده اش در قفس به آتش کشید تا اینگونه اسلام هراسی را ترویج کنند.

حکیمیان همچنین ترویج شیعه انگلیسی و برخی از بدعت‌های اختلاف افکنانه بین شیعه سنی از سوی آمریکا و اسرائیل و اجرای آن از سوی وهابیت را از توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام و انقلاب اسلامی برای مقابله با صدور اسلام و انقلاب اسلامی به سراسر جهان دانست.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور اظهار داشت: دشمن به دنبال تخریب شیعه در جهان است تا به جهانیان القا کنند شیعه و ایرانی قومی خشن است.

حکیمیان همچنین به اهمیت فضا‌های مجازی در جنگ نرم دشمن بر علیه جوانان کشور نیز اشاره کرد و اظهار داشت: امروز فکر و روح و اندیشه جوان‌ها در معرض تهدید‌های فضای مجازی است و دشمن تلاش می‌کند تا با استفاده از فضای مجازی نسل جوان کشور را که سرمایه‌های آینده نظام و انقلاب اسلامی است را منحرف کند.

وی افزود: در چنین شرایطی که هجمه دشمن برای انحراف نسل جوان در فضای مجازی و تهاجم فرهنگی آغاز شده است توجه به تأکید مجدد رهبر معظم انقلاب برای آتش به اختیاری باید بیش از گذشته مورد توجه قرار داشته باشد.

لازم به ذکر است، گرامیداشت کنگره شهیده شاخص سال ۹۷ زینب کمایی، همایش ماداران آسمانی به مناسبت شهادت حضرت ام البنین با حضور مادران شهدا و بانوان مومنه کاشان به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) ناحیه مقاومت بسیج کاشان در آستان مقدس امامزاده هادی فین کاشان برگزارشد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات