۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۹۸۰۹۵
مادر چهار شهید کاشانی:

دیدار با رهبر انقلاب بهترین خاطره زندگی ام است

دیدار با رهبر انقلاب بهترین خاطره زندگی ام است
مادر شهیدان بارفروش گفت: در سن ۱۲ سالگی ازدواج کردم، ثمره آن ۱۲ فرزند با اخلاص است که ۴ نفر از آنها سعادت رسیدن به فیض شهادت را داشتند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، خانم حسینی مادر شهيدان بارفروش سه شنبه شب در همایش ‹‹مادران آسمانی›› سوگواری حضرت ام البنین که در امامزاده هادی فین کاشان برگزار شد، گفت: تنها افتخار من این است که ۴ فرزند از ۱۲ فرزند خودم را در راه اسلام و قرآن و نظام وانقلاب اسلامی و ولایت به شهادت رسیدند.

وی افزود: اگر رهبر معظم انقلاب امر بفرمایند همه فرزندان خود را در راه اسلام و قرآن هدیه خواهم داد تا دشمن نتواند خدشه‌ای به اسلام و نظام و انقلاب و ولايت وارد کند و جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی دوم خود را ه با عزت و اقتدار تا رسیدن به ظهور امام زمان (عج) ادامه دهد.

مادر شهیدان بارفروش در ادامه بر انجام ازدواج‌های آسان و پرهیز از ازدواج‌های دیرهنگام به ویژه دختران مومن تأکید کرد و افزود: من در سن نوجوانی و ۱۲ سالگی ازدواج کردم که ثمره آن ۱۲ فرزند مومن و با اخلاص است که چهار فرزندم سعادت رسیدن به فیض شهادت را داشتند.

وی همچنين مهم‌ترین و خوشحال کننده‌ترین خبر عمر خودش را آمدن رهبرمعظم انقلاب به خانه شهیدان بارفروش دانست و گفت: هنگام استقبال از رهبر معظم انقلاب همسر و تنها نوه‌ای که از پسر شهیدم به یادگار مانده است به استقبال رهبری رفتند و آن لحظات صحنه‌های فراموش نشدنی بودند كه هرگز فراموش نمی‌کنم و افتخار بزرگی برای من بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار نام چهار فرزند شهیدم اصغر بارفروش ۱۶ ساله، جواد بارفروش ۲۲ ساله، محسن بارفروش ۲۳ ساله و محمدرضا فروش ۲۹ ساله را با دست مبارک به روی قرآن نوشت و آن را به من هدیه داد.

مادر شهیدان بارفروش گفت: رهبر معظم انقلاب کارتی را به من هديه داد که یک طرف آن حدیثی از پیامبراکرم (ص) و طرف دیگر آن با دست مبارک خود نوشته بودند درجلسات مذهبی اعلام کنید خانواده‌ها و معلمان به دانش آموزان مسأله مهم امر به معروف و نهی از منکر را آموزش داده تا بچه‌ها از کودکی با فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر آشنا شوند.

لازم به ذکر است، گرامیداشت کنگره شهیده شاخص سال ۹۷ زینب کمایی، همایش ماداران آسمانی به مناسبت شهادت حضرت ام البنین با حضور مادران شهدا و بانوان مومنه کاشان به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) ناحیه مقاومت بسیج کاشان در آستان مقدس امامزاده هادی فین کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات