۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۹۸۱۲۳
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی:

25 کانون خادمیاری در عرصه های مختلف تخصصی در بیرجند تشکیل شده است

25 کانون خادمیاری در عرصه های مختلف تخصصی در بیرجند تشکیل شده است
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: 25 کانون خادمیاری در مرکز استان در عرصه های مختلف تخصصی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی ظهر امروز در آیین افتتاح همزمان 2 هزار کانون خادمیاری رضوی از طریق ویدئو کنفرانس، اظهار داشت: دفتر آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی از بهمن ماه سال 95 راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته بیش از 15 هزار نفر زائر اولی و زائران محروم از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند، گفت: همچنین در این مدت نیز 37 اردوی جهادی با همکاری بسیج سازندگی استان در مناطق محروم استان برگزار شده است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی افزود: در این مدت 6 هزار و 557 بسته سبد مواد غذایی بین محرومان استان توزیع شده و 37 هزار و 600 نفر در ماه مبارک رمضان و شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان اطعام شدند.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: در دو سال گذشته به بیش از 4 هزار نفر در سطح استان خدمات درمانی، هزینه بستری و دارویی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت چهار تیم پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم استان اعزام شدند، ادامه داد: همچنین 9 هزار بسته لوازم التحریر به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان میان محرومان نیازمند توزیع شده است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: 400 سری جهیزیه مشارکتی با همکاری و هماهنگی کمیته امداد و قرارگاه در این مدت توزیع شد.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه بیش از 6 هزار و 300 نفر از خادمیاران استان در سامانه امور خادمیاری آستان قدس ثبت نام کردند که از این تعداد، بیش از 3 هزار نفر گزینش شدند، اظهار کرد: 25 کانون خادمیاری در مرکز استان در عرصه های مختلف تخصصی تشکیل شده است.

وی از احداث استخر و احیا و مرمت قنوات ذخیره آب در دهستان‌های بندان، لانو و گزیک و روستاهای محروم استان در این مدت خبر داد و افزود: 16 هزار و 200 مترمربع کار عمرانی به همت کانون خادمیاران جهادی در استان انجام شد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات