۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۹۸۱۸۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به مسؤولان:

بازی های سیاسی را کنار بگذارید؛ امروز زمان کار جهادی و خدمت به مردم است

بازی های سیاسی را کنار بگذارید؛ امروز زمان کار جهادی و خدمت به مردم است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز زمان بازی‌های سیاسی نیست بلکه زمان کار جهادی و خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بعدازظهر امروز در جمع خادمیاران رضوی استان اظهار داشت: زندگی تمام ائمه اطهار(ع) برای ما الگو است و وظیفه و تکلیف همه را مشخص می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید توحید خالص را در کارهای خود مدنظر قرار دهیم، گفت: جریان توحیدی باید در ریل توحیدی صالح جاری شود چرا که اگر وارد شریان‌های شرک، خودپسندی و دنیاپسندی شود چیزی عاید مردم نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امام در هر جامعه به معنای پیشوا و شیعه نیز پیرو است، افزود: کسانی که به فرمایشات امام عمل کنند و به آن جامه عمل بپوشانند می‌توانند خود را پیرو امام بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، موضع امام در مقابل اشرافی‌گری‌های زمان را موضعی مردمی و الهی دانست و تصریح کرد: شیعیان امام رضا(ع) باید آگاه، مسلط بر مبانی، هوشیار و پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: امروز زمان بازی‌های سیاسی نیست بلکه زمان کار جهادی و خدمت به مردم است و برای محرومیت زدایی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آستان قدس رضوی ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد و تاکنون خدمات فراوانی را ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: آزمایشات الهی ادامه دارد و با این آزمایش‌ها می‌توان فهمید چقدر انسان‌ها پای شعارهای خود ایستادند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات