۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۵۹۸۲۱۱
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مدارس اسلامی نقش کلیدی در پرورش نخبگان اسلامی دارند

مدارس اسلامی نقش کلیدی در پرورش نخبگان اسلامی دارند
خدابنده گفت: مهمترین تکلیف و رسالت ما در آموزش و پرورش اجرای سند بنیادین و تربیت دانش‌آموزان اسلامی بوده و بستر آن در مدارس اسلامی فراهم است.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ششمین اجلاس دبیران کانون مدارس اسلامی و مدیران مدارس اسلامی کشور، اظهار داشت: مهمترین تکلیف و رسالت ما در آموزش و پرورش اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش بوده که سندی فرهنگی و تربیتی است و دانش‌آموزان اسلامی را تربیت خواهیم کرد و بستر آن در مدارس اسلامی فراهم است.

وی با بیان اینکه مدارس اسلامی در خراسان رضوی حضوری پررنگ دارند، افزود: بنیاد فرهنگی رضوی در مدارس امام رضا(ع)، سپاه امام رضا(ع) در مدارس امام حسین(ع) و دیگر مدارس اسلامی فعالیت‌های خوبی دارند و از خیران و مجموعه‌های مختلف می‌خواهیم که توسعه مدارس اسلامی را در مناطق محروم شهر مشهد و شهرستان‌ها و روستاهای استان داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تمامی مجموعه‌هایی که در مسیر تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش گام بردارند حمایت می‌کند و دستشان را به گرمی می‌فشارد.

فرزندان شهدای مدافع حرم راه پدرانشان را در مسیر نابودی اسرائیل با قدرت ادامه می‌دهند

در این اجلاس، علی سنجرانی، فرزند شهید مدافع حرم محمد سنجرانی، گفت: پیروزی رزمندگان مدافع حرم را پیشگاه رهبری و ملت ایران تبریک می‌گوییم و امیدواریم که با ادامه این حرکت غیورمردانه و قدرتمندانه در مسیر فتح قدس شریف و نابودی ابدی اسرائیل غاصب گام برداریم.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری شهدا شمع و چراغ این ملت هستند و ما فرزندان شهدای مدافع حرم راه پدرانمان را با قدرت ادامه خواهیم داد و اجازه ذره‌ای گستاخی به مقدساتمان از سوی تکفیری‌ها نخواهیم داد./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یک طلبه
Iran, Islamic Republic of
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
از خبرگزاری وزین رسا بخاطر انعکاس این خبر ممنونیم.
0
0