۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۹۸۲۲۱

انتقاد عضو مجمع نمایندگان طلاب از برخی مسابقات تلویزیونی

انتقاد عضو مجمع نمایندگان طلاب از برخی مسابقات تلویزیونی
عضو مجمع نمایندگان با ابراز تأسف از رواج دنیاگرایی در جامعه از پخش برخی مسابقات تلویزیونی که از غرب الگو گرفته، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس مسلمی زاده عضو مجمع نمایندگان طلاب در ششمین یادواره شهدای روحانی استان کرمان که در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه هدف از برگزاری یادواره های شهدا تأسی به سیره و روش آن بزرگواران است، گفت: این درست نیست که بپنداریم تنها حضور و گرامی داشتن یاد شهدا کافی است، بلکه باید ادامه دهنده راه آن ها باشیم.

وی شهدا با اهدای خون خود سبب اعتلای اسلام شدند، اظهار داشت: هدف اصلی شرکت در یادواره های شهدا بازخوانی اهداف و ایده های شهیدان و ایجاد احساس مسؤولیت نسبت به خون شهدا و انقلاب اسلامی در جامعه است.

حجت الاسلام مسلمی زاده با بیان این که ما حق نداریم نسبت به مسائل مربوط به انقلاب اسلامی بی تفاوت باشیم، ابراز کرد: برخی از طریق گرایش به مادیات، دنیاطلبی، اشرافی گری، حقوق های نجومی و مواردی از این دست به خون شهدا خیانت می کنند.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کرمان با انتقاد از برخی مسابقات تلویزیونی که از غرب الگو گرفته اند، تأکید کرد: امروز باید دانست که علاقه به دنیاگرایی در کشور رو به افزایش است و هدف از تشکیل یادواره های شهدا مقابله با اینگونه رفتارها است.

وی افزود: شهید بهشتی فرمودند «اگر نسبت به مسائل بی تفاوت باشیم، مرگ انقلاب حتمی خواهد بود»، بنابراین ما حفظ باورها، ارزش ها، ایمان های استوار و بازخوانی آرمان های شهدای روحانیت را ضروری می دانیم.

حجت الاسلام مسلمی زاده در ادامه به بیانیه «گام دوم انقلاب» اشاره و بیان کرد: این بیانیه بسیار ارزشمند بوده و نباید با آن به صورت تشریفاتی برخورد شود، بلکه باید بند بند آن را مطالعه کرده و به کار ببندیم.

عضو مجمع نمایندگان طلاب یادآور شد: یادواره های شهدا به ما کمک می کند بصیرت پیدا کنیم و همواره بیدار و آگاه باشیم تا زیر لگد دشمنان خود از خواب غفلت بیدار نشویم./841/پ202/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات