۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۹۸۲۸۳
سفیر سوریه در ایران:

مقاومت تنها سلاح قوی برای مبارزه با استکبار است

مقاومت تنها سلاح قوی برای مبارزه با استکبار است
عدنان محمود مقاومت را تنها سلاح برنده برای مبارزه با استکبار عنوان و تصریح کرد: کسانی که در این راه کشته می شوند هیچگاه مرده محسوب نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین  کنگره بین المللی بزرگداشت 140 روحانی شهید مدافع حرم ایران، افغانستان، سوریه و عراق پیش از ظهر امروز در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد.

در دومین  کنگره بین المللی بزرگداشت 140 روحانی شهید مدافع حرم ایران، افغانستان، سوریه و عراق، دکتر عدنان محمود سفیر کشور سوریه در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بسیار خرسندیم که در مراسم تکریم شهدای بزرگ از علمای دین شرکت کردیم، کسانی که خون خود را در مسیر عزت و کرامت و دفاع از مقدسات تقدیم کردند.

وی با بیان این که نیروهای استکبار از جمله آمریکا و صهیونیست ها به دنبال پیدا کردن جایگاه در منطقه بودند، گفت: آنها برای این منظور از ادوات خود و نیروهای تکفیری استفاده کردند.

سفیر سوریه در ایران در ادامه ضمن ابلاغ سلام بشار اسد رییس جمهور سوریه به خانواده های معظم شهدا در این نشست خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت اسلامی در جبهه برای دفاع از ارزش های اخلاقی و انسانی و مبارزه با ادوات ارهابی و تکفیری تا پای جان ایستادگی کردند و بسیاری از آنها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی به نقش جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان و جیش عربی سوری و عراقی در ثبات سوریه اشاره کرد و عنوان داشت: ما از کشورهای زیادی در این جریان شهید داریم و حقیقتا مطابق آیه قرآن شهدا هیچگاه مرده نیستند و نزد خدای متعال روزی می خورند.

دکتر عدنان محمود تصریح کرد: مقاومت تنها سلاح برنده و قوی برای مبارزه با استکبار است تا بینی دشمن را به خاک بکشد، همان دشمنی که جیش عربی سوری و مقاومت را در منطقه هدف قرار داده بود.

وی اضافه کرد: این افتخاری برای ما است که در مجلس تکریم شهدا حضور پیدا کنیم و به رهبر بزرگ ایران هم درود و سلام خود را ابلاغ می کنیم که انقلاب اسلامی را با قدرت حفظ کرده اند و به روح همه شهدا و از خود گذشتگان مسیر مقاومت نیز تحیت و سلام می فرستیم./1330/ب202/ع

ارسال نظرات