۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۹۸۲۹۰
آيت الله نمازي:

مرضیه هاشمی يكی از سربازان حضرت فاطمه است

مرضیه هاشمی يكی از سربازان حضرت فاطمه است
آيت الله نمازي از مرضيه هاشمي به عنوان سرباز حضرت فاطمه زهرا(س) نام برد و به وی به خاطر اينكه نقش خودش را به خوبي انجام داد تبريك گفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی ظهر امروز در دیدار مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی با تبریک به وی برای مجاهدتی که انجام داد، گفت: مجاهدت شما در برابر آمریکایی‌ها نشان دهنده قدرت و اعتقاد به اسلام است.

وی افزود: مجاهدت در برابر آمریکایی‌ها ازسوی یک بانوی مسلمان نظام امنیتی و سیاسی آمریکا را به هم ریخت که این نشان دهنده عظمت و برکت اسلام و عظمت اعتقاد است و این مجاهدت از سوی یک بانوی مسلمان نشان داد قدرت اسلام و قدرت ایمان و اعتقاد است که در همه تنگنا‌ها و مشکلات و سختی‌ها حرف آخر می‌زند.

آیت الله نمازی گفت: دل انسان به مسائل معنوی و فرهنگی شاد است و نمی‌توان با زور و پلیس دل‌ها را متحول کرد چرا که آنچه قلب را مجذوب خودش می‌کند نیروی ایمان و اعتقاد است.

وی افزود: امروز در شرایط حساس بین المللی یک تقابل و درگیری و رویارویی سخت بین جبهه حق و جبهه باطل است، اما باور ما با الهام از آیات قرآن این است که آینده جهان از آن اسلام است و اسلام به زودی همه کره زمین را فرا خواهد گرفت و جهانی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: حوادث پیش رو همه نشان دهنده جایگاه حق و جایگاه باطل است و آن‌هایی که جمهوری اسلامی ایران را به عدم رعایت حقوق بشر متهم می‌کنند و معتقد هستند حقوق زنان در جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته می‌شود خودشان نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند.

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه امروز اسلام در همه عرصه‌ها و صحنه‌های جهانی پیش رو است و حرف نخست را می‌زند، افزود: قرن معاصر قرن محاصره ابرقدرت‌ها از سوی مستضعفان جهان است.

وی ادامه داد: دولتی که مدعی تسلط بر کره زمین است و بر همه حکومت‌های جهان احاطه دارد در برابر یک بانوی مسلمان و با ایمانی مانند خانم مرضیه هاشمی تسلیم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: آمریکایی‌ها بعد از بازداشت مرضیه هاشمی در برابر فشار‌های فرهنگی و تبلیغاتی مسلمانان جهان به ویژه جمهوری اسلامی ایران که نقش اصلی را در انعکاس خبر بازداشت خانم مرضیه هاشمی داشت تسلیم شد و رای به آزادی این بانوی مسلمان داد.

آیت الله نمازی از مرضیه هاشمی به عنوان یک سرباز از سربازان حضرت فاطمه زهرا (س) نام برد و به ایشان به خاطر اینکه نقش خودش را به خوبی و درستی انجام داد تبریک گفت و ابراز کرد: آینده جهان از آن چادرمشکی شما و چادر‌های مشکی که دشمن امروز با آن مبارزه می‌کند، است.

به گفته وی امروز چادر‌های مشکی بانوان ایرانی در نماز‌های جمعه و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز قدس دشمن را در توطئه‌های خودش مأیوس کرده است که این نشان دهنده قدرت و اقتدار جبهه حق در مقابل جبهه باطل است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز امیدواری کرد همه بانوان با انگیزه و با حجابی که در سطح جهان به ویژه در کشور‌های اروپایی دشمن را با حجاب خود خلع سلاح کرده اند بتوانند در راه ترویج اسلام موفق باشند.
 
شایان ذکر است، مرضیه هاشمی، ‹‹ملانی فرانکلین›› خبرنگار مجری آمریکایی‌الاصل شبکه پرس تی‌وی که پس از گرویدن به دین مبین اسلام نام مرضیه هاشمی را برای خود برگزیده است در سفر اخیر خود به آمریکا، بدون هیچ دلیل مشخصی بازداشت و به صورت ویژه و تحت‌الحفظ به واشنگتن منتقل شد، این روزنامه‌نگار و مجری متولد آمریکا، برای دیدار با برادر بیمار و فرزندان و بستگان خود به آمریکا سفر کرده بود که در فرودگاه بین‌المللی سنت‌لوئیس لامبرت بازداشت و سپس توسط مأموران اف بی آی، به مرکز بازجویی منتقل شده است، همسر مرضیه هاشمی مرحوم احسان هاشمی چند سال قبل در آمریکا بر اثر یک سانحه نامعلوم در آمریکا کشته و جنازه به ایران منتقل و در زادگاه گاهش نیاسر کاشان دفن شد، ایشان اصالتا نیاسری و پدربزرگش درحال حاضر در نیاسر کاشان زندگی می‌کند./1307/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات