۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۵۹۸۲۹۲
خبرنگار پرس تی وی:

جوانان ایران قدر نظام اسلامی و رهبر انقلاب را بدانند

جوانان ایران قدر نظام اسلامی و رهبر انقلاب را بدانند
هاشمی گفت: با شناختی که از کشور‌های جهان دارم، می گویم جوان‌های ایران قدر و ارزش نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب را بدانند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مرضیه هاشمی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله نمازی، گفت: بعد از آزادی از زندان آمریکایی‌ها از اینکه بار ديگر می‌توانستم به جمهوری اسلامی ایران برگردم خیلی خوشحال بودم.

وی افزود: من مسافرت‌های زیادی به کشور‌های مختلف دارم از این جهت با شناختی که از کشور‌های جهان دارم خیلی دوست دارم جوان‌های ایران قدر و ارزش انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را بدانند.

خبرنگار پرس تی وی با اشاره به اینکه آمریکا به لحاظ نفوذ فرهنگی تا حدودی موفق بوده است، گفت: امروز که با نفوذ فرهنگی دشمن روبرو هستیم باید تلاش مضاعفی برای معرفی و نشان دادن واقعیت‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به جوان‌های ایرانی داشته باشیم.

به گفته وی، اگر واقعیت‌های انقلاب اسلامی برای جوان‌های ایرانی گفته شود، جوان ایرانی نیز براساس شناختی که از انقلاب و نظام خود دارد در برابر نفوذ فرهنگی دشمن خواهد ایستاد و مرعوب و مغلوب فرهنگ دشمن نخواهد شد.

هاشمی با تأکید بر اینکه جوان‌های ایرانی باید از داشته‌های خود آگاه باشند تا قدر آنها را بدانند، اظهار داشت: متأسفانه نگاه برخی از جوان‌های ایرانی به غرب است و تصورشان این است كه فرهنگ غربی بهترین الگو برای آن‌ها است.

خبرنگار پرس تی وی بهترین الگو برای جوان‌های ایرانی را اهل بیت (ع) دانست و افزود: ما از نعمت دین اسلام و تشیع که بهترین و برترین مذهب جهان است بهره‌مند هستیم و باید قدر این نعمت را بیشتر بدانیم.

هاشمی دنیا را تشنه دین اسلام و تشییع دانست و یادآور شد: هنگامی که در زندان آمریکا نماز می‌خواندم زندانی‌ها برای من احترام ویژه‌ای قائل می‌شدند و می‌گفتند نماز چقدر زیبا است که این نشان دهنده این است که امروز جهان تشنه اسلام و حقیقت است.

به گفته وی، در حالیکه جهان تشنه حقیقت است، اما در ایران برخی از حقیقت در حال فاصله گرفتن هستند.

خبرنگار پرس تی وی گفت: از اینکه می‌توانم نقش کوچکی در تبلیغ دین و فرهنگ اسلامی داشته باشم خیلی خوشحال هستم و از جوان‌های ایرانی می‌خواهم تا قدر اسلام و نظام و انقلاب و رهبری را بدانند.

شایان ذکر است، مرضیه هاشمی، ‹‹ملانی فرانکلین›› خبرنگار مجری آمریکایی‌الاصل شبکه پرس تی‌وی که پس از گرویدن به دین مبین اسلام نام مرضیه هاشمی را برای خود برگزیده است در سفر اخیر خود به آمریکا، بدون هیچ دلیل مشخصی بازداشت و به صورت ویژه و تحت‌الحفظ به واشنگتن منتقل شد، این روزنامه‌نگار و مجری متولد آمریکا، برای دیدار با برادر بیمار و فرزندان و بستگان خود به آمریکا سفر کرده بود که در فرودگاه بین‌المللی سنت‌لوئیس لامبرت بازداشت و سپس توسط مأموران اف بی آی، به مرکز بازجویی منتقل شده است، همسر مرضیه هاشمی مرحوم احسان هاشمی چند سال قبل در آمریکا بر اثر یک سانحه نامعلوم در آمریکا کشته و جنازه به ایران منتقل و در زادگاه گاهش نیاسر کاشان دفن شد، وی اصالتا نیاسری و پدربزرگش درحال حاضر در نیاسر کاشان زندگی می‌کند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات