۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۵۹۸۳۱۲
آیت الله اراکی:

تا زمانی که اهداف جهانی امام و رهبری را محقق نکنیم از پای نخواهیم نشست

تا زمانی که اهداف جهانی امام و رهبری را محقق نکنیم از پای نخواهیم نشست
نماینده خبرگان، قم را آغازگر حرکت های انقلابی دانست و گفت: تا زمانی که اهداف جهانی امام راحل و رهبر معظم انقلاب را محقق نکنیم از پای نخواهیم نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امشب در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: پیام این اجتماع بزرگ آن است که اگر تا کنون انقلاب اسلامی در منطقه خودمان محدود بوده است، در این دهه جدید به وسیله جبهه مقاومت آن را به سراسر جهان گسترش خواهیم داد و هرکجا آمریکا حضور داشته باشد، جبهه مقاومت نیز ر آن جا حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما در آغاز دهه پنجم انقلاب خود، فروپاشی آمریکا را اعلام کرده و معتقدیم که جنبش آزادی خواهی که حد و مرز نمی شناسد در سراسر جهان شروع شده است؛ هرکجای عالم که آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی حضور داشته باشند جبهه مقاومت با اقتدار حضور خواهد داشت.

آیت الله اراکی با بیان اینکه دهه پنجم انقلاب آغاز دوره پیروزی انقلاب جهانی است، خاطرنشان کرد: امروز نشانه های این پیروزی بزرگ را مشاهده می کنیم، زیرا جبهه مقاومت در منطقه همواره پیروز بوده و صهیونیست ها را دچار هراس کرده است؛ مقاومت مردم حماس، غزه، لبنان و یمن نشانگر آن است که جبهه مقاومت تا پیروزی کامل دست از فعالیت برنخواهد داشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: امروز جبهه مقاومت به بلوغی رسیده است که می تواند تا اندازه ای دفاع کند که تا زمانی که ریشه دشمن را نخشکاند از پای ننشیند.

وی قم را آغازگر حرکت های انقلابی دانست و یادآور شد: ما در آغاز گام دوم انقلاب، گام دوم مقاومت را از قم شروع می کنیم و تا زمانی که اهداف جهانی امام راحل و رهبر معظم انقلاب را محقق نکنیم از پای نخواهیم نشست./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
حسین ثالث موید
ارسال نظرات