۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۹۸۴۰۶
امام جمعه موقت بیرجند مطرح کرد؛

جوانان؛ مخاطب ویژه بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبر انقلاب

جوانان؛ مخاطب ویژه بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبر انقلاب
امام جمعه موقت بیرجند به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مخاطب ویژه این بیانیه مهم جوانان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با فرهنگ مهدوی ارتباط دارد و با مقابله با ستمگران به دنبال زمینه سازی برای حاکمیت و حکومت منجی عالم بشریت هستیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره مسیر و آرمان‌های امام خمینی(ره) را ادامه دادند و بر آمادگی برای ظهور منجی عالم بشریت و حاکمیت حق تاکید کردند.

امام جمعه موقت بیرجند به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: مخاطب ویژه این بیانیه مهم جوانان هستند و ایشان در این بیانیه خطاب به جوانان فرمودند که خود را جهت آمادگی برای طلوع خورشید ولایت نزدیک کنید.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در این بیانیه نیز امید به آینده است، تصریح کرد: موفقیت‌های مختلف در جبهه عراق و سوریه نشان می‌دهد که تاکنون گام‌های بزرگی را به سمت آرما‌ن‌های انقلاب اسلامی برداشتیم.

وی با بیان اینکه مباحث مهدوی در فرهنگ دینی مهم است، ادامه داد: در روایات آمده که اگر یک روز از دنیا باقی مانده باشد خداوند متعال آن روز را آنقدر طولانی می‌کند تا امام زمان(عج) ظهور کند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: تردید و شک در مسیر حق انسان را منحرف می‌کند بنابراین باید همواره مسیر حق را به درستی بشناسیم و در این مسیر گام برداریم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات