۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۵۹۸۴۳۴
با حضور شخصیت های برجسته حوزوی؛

مراسم وداع با پیکر مطهر آیت الله مؤمن در قم برگزار شد

مراسم وداع با پیکر مطهر آیت الله مؤمن در قم برگزار شد
مراسم وداع با پیکر مطهر مرحوم آیت الله محمد مؤمن قمی عضو فقید شورای نگهبان با حضور شخصیت های برجسته حوزوی در مسجد باغ پنبه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم وداع با پیکر مطهر مرحوم آیت الله محمد مؤمن قمی عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری امشب در مسجد باغ پنبه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیات اعرافی، مقتدایی، حسینی بوشهری، رجبی و عبداللهی و همچنین امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس در این مراسم حضور داشتند.

مردم قم در این مراسم حضور پرشوری داشتند  و با پیکر مرحوم آیت الله مؤمن وداع کردند؛ حاضران در این جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام وحی برای شادی روح این فقیه پارسا دعا کرده و از درگاه ایزد منان مسألت کردند تا ایشان را بر سر سفره با برکت اهل بیت(ع) مهمان کند.

مداحان اهل بیت(ع) با حضور در این جلسه به مداحی و مرثیه سرایی پرداختند و حاضران در جلسه را به فیض اکمل رساندند.

گفتنی است، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در رابطه با درگذشت مرحوم آیت الله مؤمن در این مراسم قرائت شد.

همچنین مراجع تقلید، علما، شخصیت ها و نهادهای حوزوی و شخصیت های کشوری برای درگذشت این عالم ربانی پیام های تسلیتی صادر کرده اند.

قابل ذکر است، پیکر مطهر آیت الله مؤمن فردا ساعت 10 صبح از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع خواهد شد و حضرت آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید بر پیکر مرحوم این فقیه پارسا اقامه نماز خواهد کرد و پیکر این عالم مجاهد در جوار حرم مطهر بانوی کرامت به خاک سپرده خواهد شد.

خاطرنشان می شود، مراسم بزرگداشتی نیز شنبه شب از سوی رهبر معظم انقلاب و با حضور مراجع، علما و شخصیت های برجسته در مسجد اعظم قم برگزار می شود./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات