۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۹۸۴۸۰

گزارشی از دوره‌های برگزار شده هفته هنر و رسانه اشراق در خوزستان

گزارشی از دوره‌های برگزار شده هفته هنر و رسانه اشراق در خوزستان
هفته هنر و رسانه اشراق در خوزستان با شعار «چهل چراغ اشراق از خوزستان طلوع می‌کند» در اهواز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هفته هنر و رسانه اشراق در خوزستان با شعار «چهل چراغ اشراق از خوزستان طلوع می‌کند» به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی از ۲۵ بهمن ماه در دفتر تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد.

دوره‌های آموزشی برگزار شده در هفته هنر و رسانه اشراق در خوزستان به ترتیب «برنامه سازی تلویزیونی و مستندسازی»، «کنشگری در فضای مجازی»، «داستان نویسی» و «فن رثاء» هستند.

نخستین دوره هفته هنر و رسانه اشراق در خوزستان با موضوع برنامه سازی تلویزیونی و مستندسازی از ۲۵ تا ۳۰ بهمن ماه در دفتر تبلیغات اسلامی اهواز با محتوای ژورنالیسم تحقیقی، برنامه سازی تلویزیونی و مستندسازی برای عموم علاقه‌مندان برگزار شد.

میلاد گودرزی تدریس دوره ژورنالیسم تحقیقی، سید رائد امیری تهرانی و میلاد دخانچی دوره برنامه سازی تلویزیونی و وحید چاووش تدریس دوره مستندسازی را بر عهده داشتند.

در ادامه دومین دوره هفته هنر و رسانه اشراق در خوزستان دوره آموزشی کنشگری در فضای مجازی از ۲۹ بهمن تا ۳ اسفندماه با موضوعات آموزش تبلیغ در فضای مجازی، مستندسازی با موبایل، شبکه سازی در فضای مجازی، اصول و شیوه‌های کنش گری در فضای مجازی و روزنامه نگاری آنلاین برگزار شد.

در این دوره آموزشی به ترتیب موضوعات ذکر شده حجت الاسلام مصطفی اسماعیلی، روح الله رفیعی، میثم رمضانعلی، وحید یامین پور و حسن صدرایی عارف به تدریس پراداختند.

دوره آموزشی «داستان نویسی» با حضور دو تن از فرهیختگان این عرصه در ۱ و ۲ اسفندماه برگزار شد ضمن اینکه دوره آموزشی «فن رثاء» ویژه طلاب و روحانیان بود که تدریس آن در روز‌های ۲ و ۳ اسفندماه از سوی حجت الاسلام مرتضی وافی برگزار شد.

لازم به ذکر است، تربیت نیرو‌های خلاق متعهد انقلابی هنرمند هدف برگزاری دوره‌ها است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات