۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۹۸۵۰۲
امام جمعه ایلام:

سند تحول بنیادین به مسائل اساسی آموزش و پرورش پاسخ‌ می‎دهد

سند تحول بنیادین به مسائل اساسی آموزش و پرورش پاسخ‌ می‎دهد
نماینده ولی فقیه در استان ایلام در دیدار وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی‌تبار در دیدار صبح امروز وزیر آموزش و پرورش که به ایلام سفر کرده است اظهار داشت: سند تحول بنیادین، مسیر روشن برای فعالان تعلیم و تربیت در 1400 است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، برای اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تفکر بسیجی و جهادی را عنوان کرد و گفت: سند تحول بنیادین راهبرد آموزش و پرورش جمهوری اسلامی است وافق 20ساله برای آموزش و پرورش را تدوین و اجرایی شدن آن نیازمند مدیریت جهادی است.

وی حرکت دستگاه بزرگ و تاثیرگذار وزارت آموزش و پرورش در مسیر طرح تحول بنیادین را ضرورت فعلی کشور دانست و در این ارتباط می‌گوید: دستگاه تعلیم و تربیت، نیازمند نقشه راه و برنامه محوری است و تحقق نقشه راه و برنامه محوری با اجرای طرح تحول بنیادین میسر است.

سید محمد بطحایی نیز در این دیدار به وضعیت آموزش و پرورش در استان ایلام اشاره و اظهار داشت: دلایل عقب ماندگی و محرومیت در آموزش و پرورش استان ایلام را احصا و امیدواریم در آینده نزدیک آموزش و پرورش استان ایلام را به درجه‌ای از شایستگی برسانیم که در شان این استان و مردم ولایتمدار آن باشد.

وزیر آموزش و پرورش به رشادت‌های مردم ایلام در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم ایلام رزمندگان و مرزدارانی هستند که در طول تاریخ و به خصوص دوران انقلاب اسلامی حافظ کیان کشور بوده‌اند و این افتخار را باید با تلاش و کوشش مدیران پاسداری شود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات