۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۹۸۵۳۰
امام جمعه بابل:

وضعیت اقتصادی امروز شایسته ملت ایران نیست

وضعیت اقتصادی امروز شایسته ملت ایران نیست
حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: وضعیت فعلی اقتصادی کشور به هیچ عنوان شایسته ملت بزرگ ایران اسلامی نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به این که انقلاب اسلامی پس از دهه دهه امروز به رشد و کمال واقعی رسیده است، گفت: باید از تجربیات چهار دهه اخیر امروز به خوبی استفاده شود.
 
وی با بیان این که تجربیات چهل سال اخیر می‌تواند برای شرایط امروز کشور امید آفرین و راهگشا باشد، افزود: اگر آن تجربیات ارزشمند امروز در اختیار مسؤولان و مدیران کشور قرار گیرد به طور حتم راه حل مناسبی برای برون رفت از مشکلات خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و آن راه حلی مناسب برای رشد و تعالی کشور در گام دوم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: همه بخش‌های کشور به ویژه مسؤولان و مدیران وظیفه دارند در جهت تحقق عملی مطالبات رهبری تلاش کنند.
 
امام جمعه بابل، نسل جوان کشور را مهم‌ترین بخش از مخاطبان رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: جوانان به عنوان موتور محرکه کشور می‌توانند نقش بسیار محوری و راهبردی در پیشرفت و توسعه کشور در ابعاد مختلف ایفا کنند.
 
مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل در ادامه سخنان خود با اشاره به این که متأسفانه امروز وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مناسب نیست و این مسأله مردم را نگران کرده است، بیان داشت: انتظار‌ها این بود پس از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد تغییراتی در وضعیت اقتصادی مردم باشیم، اما متأسفانه شاهد گرانی‌های افسارگسیخته در داخل کشور هستیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان و مدیران کشور برای سامان دادن به این وضعیت بد اقتصادی فکری اساسی کنند، خاطرنشان کرد: نباید در روز‌های پایانی سال مردم انقلابی و با بصیرت کشورمان استرس گرانی کالا‌ها را داشته باشند و این در شأن مردم کشورمان نیست.
 
امام جمعه بابل با بیان این که متأسفانه نظارت در کشور دچار ضعف بسیار است و همین امر موجب سوء استفاده برخی‌ها را فراهم کرده است، بیان داشت: مسؤولان باید با نظارت بیشتر در آستانه عید نوروز از فشار‌ها و استرس‌های اقتصادی از مردم بکاهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تأکید براین که وضعیت فعلی اقتصادی کشور به هیچ عنوان شایسته ملت بزرگ ایران اسلامی نیست، تصریح کرد: مسؤولان به جای وعده و شعار دادن از همه ظرفیت‌های موجود در جهت رفع مشکلات بهره گیرند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات