۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۹۸۵۹۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

روحیه انقلابی مسؤولان، سبب عقب نشینی غرب می شود

روحیه انقلابی مسؤولان، سبب عقب نشینی غرب می شود
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مسؤولان در برابر زیاده خواهی‌ غرب روحیه انقلابی داشته باشند، آنها از مواضع زیاده خواهانه خود عقب نشینی خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری شنبه شب در دیدار جمعی از مسؤولان، حرکت در مسیر انقلاب، امام و رهبری را مهم‌ترین راه حفظ عزت و اقتدار کشور دانست و گفت: رمز پیشرفت‌های چهار دهه اخیر کشور حرکت در این مسیر بوده است.
 
وی با بیان این که مسؤولان به ویژه دولتمردان باید بدانند که غربی ها هیچ گاه خیرخواه ملت ایران نبوده و نخواهند بود، افزود: دل بستن به وعده‌های دروغین کشور‌های اروپایی نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که مسؤولان باید بدانند اصرار آن‌ها برای پذیرش FATF و پالرمو نتیجه‌ای جز ذلت در برابر استکبار نیست، خاطرنشان کرد: دولتمردان نباید مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای تصویب این لوایح تحت فشار قرار دهند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عملکرد کشور‌های غربی در سال‌های اخیر در برابر ملت ایران کاملاً مشخص است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران هیچ گاه خباثت و حیله گری‌های این کشور‌ها را در مسائل مختلف فراموش نخواهد کرد.
 
وی با تأکید بر این که باید با یک روحیه انقلابی در برابر توطئه‌ها و زیاده خواهی‌های دشمنان بایستیم، تصریح کرد: اگر مسؤولان در برابر زیاده خواهی‌های کشور‌های غربی و اروپایی روحیه انقلابی داشته باشند، این کشور‌ها از مواضع زیاده خواهانه خود در برابر ملت ایران عقب نشینی خواهند کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که اگر روحیه ایستادگی و مقاومت در مسؤولان تقویت شود به طور حتم بسیاری از مشکلات جامعه نیز حل خواهد شد، بیان داشت: متأسفانه امروز یکی از مهم‌ترین عوامل بروز مشکلات در جامعه ما کمرنگ شدن همین روحیه است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری به عدم مدیریت و تدبیر مسؤولان در مواجهه با مشکلات اقتصادی اشاره کرد و با بیان این که مدیران کشور در توجیه نقاط ضعف خود بهانه می‌آورند، تصریح کرد: امروز مسؤولان وظیفه دارند در برخورد با مشکلات و گرانی‌ها تدبیر و نظارت خود را دو چندان کنند.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر این که مسؤولان به جای شعار دادن به رهنمود‌های مقام معظم رهبری توجه کنند، بیان داشت: تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب موجب پیشرفت و تعالی کشور خواهد شد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات