۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۹۸۶۱۹
وزیر آموزش و پرورش:

بازنگری کتب درسی در حال انجام است

بازنگری کتب درسی در حال انجام است
بطحائی گفت: نیاز سنجی آموزشی و تطبیق کُتب درسی منطبق با نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموزان نیاز ما را به بازنگری در تدوین کُتب درسی لازم ساخته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سید محمد بطحائی، در بازدید از دبیرستان شهید شهریاری ایلام در جمع خبرنگاران به بازنگری در متون کُتب درسی اشاره کرد و اظهار داشت: نیاز سنجی آموزشی و تطبیق کُتب درسی منطبق با نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموزان نیاز ما را به بازنگری در تدوین کُتب درسی لازم ساخته است و هم اکنون درحال انجام بودن بازنگری در کتُب درسی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش، تقویت فعالیت آموزشی به جهت ارتقای کیفیت آموزش را خاطرنشان کرد و گفت: امسال و در سال تحصیلی جاری 2 ساعت در هفته به میزان فعالیت آموزشی 6 پایه تحصیلی اضافه شده است.

بطحائی به اضافه کردن 2 ساعت در هفته به میزان فعالیت آموزشی را در سایر مقطع یادآور و افزود: در آینده این افزایش میزان فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی اعمال می‌شود.

مبحث بعدی سئوال خبرنگاران آخرین وضعیت نیروهای حق التدریسی و پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش بود که وزیر آموزش و پرورش در این ارتباط می‌گوید: مصوبه مجلس را در خصوص نیروهای حق التدریسی و پیش دبستانی اجرا می‌کنیم و امیدواریم کلیه نیروهای حق التدریسی و پیش دبستانی شرایط این مصوبه را داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به یکی از مطالبات فرهنگیان استان ایلام، مبنی بر اعمال فوق العاده نوار مرزی برای پنج شهرستان ایلام گفت: اعمال حق مرزی برای 5 شهرستان استان ایلام منوط به تصویب و موافقت ستاد کل نیروهای مسلح بوده و در صورت تصویب این ستاد وزارت آموزش و پرورش خود را موظف به اعمال حق مناطق جنگی برای این 5 شهرستان می‌داند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات