۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۹۸۷۵۷
به همت سازمان تبلیغات اسلامی تهران؛

دوره آشنایی با ظرفیت تأثیر گذاری طلاب در قوه قضاییه برگزار می شود

دوره آشنایی با ظرفیت تأثیر گذاری طلاب در قوه قضاییه برگزار می شود
دوره آموزشی آشنایی با ظرفیت تأثیر گذاری طلاب در قوه قضائیه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری خانه طلاب تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره آموزشی آشنایی با ظرفیت تأثیر گذاری طلاب در قوه قضائیه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری خانه طلاب تهران برگزار می شود.

از محورهای این دوره آموزشی می توان به وظایف کلان، مأموریت، نهادها و ساختار قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، نهاد پژوهش و مسائل پژوهشی در قوه قضاییه و مأموریت های طلبگی، معرفی نیازهای علمی قوه قضاییه و بایدهای علمی طلبگی، راهبردها و اقدامات فرهنگی طلاب در قوه قضاییه و نقش طلاب در کاهش ناهنجاری های اجتماعی و پیشگیری از جرم اشاره کرد.

حجج  اسلام عبداللهی دادستان ویژه روحانیت، هادی معاون اداره کل تدوین لوایح قوه قضاییه، محسن ابراهیمی مشاور معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، اکبری دادیار دادسرای دادگستری تهران، همچنین رودگر مستشار قضایی قوه قضاییه، محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه و محمد حسن ضیایی فر دبیر کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران از جمله اساتید دوره آموزشی آشنایی با ظرفیت تأثیر گذاری طلاب در قوه قضاییه هستند.

طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند جهت نام نویسی امروز دوشنبه ششم اسفندماه با شماره 02166062276 تماس گیرند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه دوره آموزشی آشنایی با ظرفیت تأثیر گذاری طلاب در قوه قضاییه چهارشنبه هشتم اسفندماه ساعت 14 در تهران، خیابان آزادی، بعد از دانشگاه شریف، کوچه شهید صادقی، پلاک 21، خانه طلاب تهران برگزار می شود و کلاس ها نیز پنج شنبه ها به مدت سه هفته از ساعت 8 تا 12 برگزار می شود./1324/ت303/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات