۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۹۸۸۹۱
آیت الله نمازی:

فرزندان صالح از مادران پاکدامن متولد و تربیت می‌شوند

فرزندان صالح از مادران پاکدامن متولد و تربیت می‌شوند
آیت الله نمازی حجاب را عامل عفت، عصمت، پاکی و پاکدامنی بانوان دانست و گفت: فرزندان صالح از مادران پاکدامن متولد و تربیت می‌شوند.
آیت الله عبدالنبی نمازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: شاکله تربیت فرزند بر عهده پدر و مادر است و انسان‌های موفق به دلیل داشتن تربیت صحیح در خانواده است.

وی فرزندان صالح را ثمره و میوه درختان پرثمر دانست و افزود: مهمترین وظیفه امروز بانوان و مادران در جامعه اسلامی ایران تربیت صحیح فرزندان صالح است که در اولویت همه وظایف مادران است.

آیت الله نمازی توصیه کرد: خداوند در قرآن به پیامبر می‌فرماید به بانوان جامعه اسلامی توصیه کن تا چشمان خود را بر روی نامحرمان ببندند و خودشان را از بیگانگان حفظ کنند.

وی از حجاب به عنوان یکی از مسائل ضروری اسلام نام برد و افزود: هیچ فرقه‌ای ار فرق اسلامی را نمی‌توانید نام ببرید که به حجاب اسلامی معتقد نباشد و همه کسانی که مسلمان هستند و به قرآن ایمان دارند اعتقادشان این است که حجاب یک امر ضروری و یک امر حیاتی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان حجاب را عامل عفت، عصمت، پاکی و پاکدامنی بانوان دانست و افزود: فرزندان صالح از مادران پاکدامن متولد و تربیت می‌شوند.

آیت الله نمازی ادامه داد: هرچند دشمن جمهوری اسلامی ایران را به دلیل اعتقاد به حجاب و داشتن حجاب و عفاف متهم به عدم رعایت حقوق بشر می‌کنند، اما این‌ها خدعه و توطئه و حیله دشمنان اسلام راه به جایی نخواهد برد.

به گفته وی بانوان جامعه اسلامی ایران با وجود همه توطئه‌های دشمن از زمان کشف حجاب رضاخانی تا به امروز برای حفظ حجاب و عفاف سرمایه گذاری سنگینی کرده است، اما به برکت اسلام و انقلاب اسلامی و خون شهدا بانوان جامعه اسلامی ایران همه با حجاب و با عفت هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امروز در تمامی مراسم‌های ملی مذهبی و راهپمایی‌ها و نماز‌های جمعه در جمهوری اسلامی شاهد چادر‌های مشکی بانوان با حجاب ایرانی موج می‌زند و چشم دشمنان اسلام را کور می‌کند.

آیت الله نمازی تأکید کرد: امروز دشمن چه بخواهد و چه نخواهد بانوان جامعه اسلامی ایران پایبند به عفت و عصمت و حجاب هستند که به خاطر داشتن این ارزش به بانوان جامعه اسلامی به ویژه همسران شهدا و جانبازان و رزمندگان تبریک می‌گویم./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات