۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۹۸۹۶۵

تأکید آیت‌الله شیخ عیسی قاسم بر تمسک به قرآن در جشن ولادت حضرت زهرا

تأکید آیت‌الله شیخ عیسی قاسم بر تمسک به قرآن در جشن ولادت حضرت زهرا
رهبر معنوی شیعیان بحرین، در مراسم جشنی که به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) برگزار شد، جوانان را به تمسک به قرآن و آموزه‌های اسلام دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم جشن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) شب گذشته با حضور آیت‌الله عیسی قاسم در حسینیه بحرینی‌های مقیم قم برگزار شد.

وی ضمن سخنانی در این مراسم به تشریح ابعاد شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و گفت: تمسک به تعالیم و آموزه‌های اسلام و قرآن باعث می‌شود که شما جوانان تبدیل به نیرویی شکست‌ناپذیر شده‌اید و خود را تربیت‌یافته مکتب اهل بیت (ع) قرار دهید.

وی در پایان بیان کرد: نصیحت من به جوانان بحرین این است که مستمسک به طریقت علمای صالح، شجاع و اصحاب حکمت، عقل و تدبیر و غیور به دین خداوند تبارک و تعالی باشند.

آیت‌‌الله عیسی قاسم، تیرماه امسال و پس از گذشت ۱۴ ماه از حبس خانگی سرانجام با موافقت پادشاه بحرین برای درمان بیماری‌ به لندن منتقل شد. رهبر شیعیان بحرین (۵ دی)، پس از پایان دوره معالجه در لندن برای زیارت عتبات عالیات وارد نجف اشرف شد. وی سرانجام در روز ۱۳ بهمن‌ماه از نجف اشرف عازم مشهد مقدس شود و اکنون در شهر قم مستقر شده است./847/ب101/ف

منبع: ایکنا

ارسال نظرات