۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۹۹۰۶۸

جزئیاتی از برگزاری همایش "نقش حوزه در گام دوم انقلاب" با دعوت از عموم طلاب

جزئیاتی از برگزاری همایش
همایش "نقش حوزه در گام دوم انقلاب" از سوی خبرگزاری رسا با دعوت از عموم طلاب همراه با پک هدایا و قرعه کشی کمک هزینه مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش "نقش حوزه در گام دوم انقلاب" از سوی خبرگزاری رسا با مشارکت نهادهای حوزوی و با سخنرانی شخصیت های برجسته حوزه برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، همایش "نقش حوزه در گام دوم انقلاب" امروز چهارشنبه از ساعت 15 تا 18 در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار خواهد شد.

آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در این همایش به سخنرانی خواهد پرداخت.

این همایش از سوی خبرگزاری رسا و با همکاری تشکل اساتید حوزه علمیه قم، مجمع نمایندگان طلاب، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل، مؤسسه ولاء منتظر، اداره کل تبلیغات اسلامی قم، فرهنگستان علوم اسلامی قم، مؤسسه بعثت، مؤسسه تاریخ تطبیقی اسلام، مؤسسه فرهنگی لوح و قلم، مدرسه فقهی آل یاسین و مدرسه فقهی قائم(عج) برگزار می شود.

گفتنی است، در این نشست طلاب پرشور و انقلابی در حال و فضای منشور روحانیت، بیانیه راهبردی گام دوم و وظایف و نقش های طلاب انقلابی به شعر خوانی خواهند پرداخت.

همچنین در بخش های دیگر همایش "نقش حوزه در گام دوم انقلاب" نیز کلیپ هایی درباره منشور خوانی توسط طلاب، فضلا و اندیشمندان حوزوی توسط خبرگزاری رسا پخش خواهد شد.

از عموم طلاب، حوزویان، رسانه ها و علاقه مندان دعوت می شود تا در همایش "نقش حوزه در گام دوم انقلاب" حضور پیدا کنند.

لازم به ذکر است این همایش همراه با پک هدایا و قرعه کشی کمک هزینه مشهد مقدس از میان حاضران در همایش خواهد بود./1325/

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات