۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۹۹۰۷۰
مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز:

الگوبرداری از شخصیت حضرت زهرا راه و مسیر درست زندگی است

الگوبرداری از شخصیت حضرت زهرا راه و مسیر درست زندگی است
حجت الاسلام عباسی گفت: میلاد حضرت زهرا یک فرصت است که می‌توان با بهره‌گیری و الگوبرداری از شخصیت ایشان راه و مسیر زندگی خود را به درستی انتخاب کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباسی مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز در مراسم همایش کوثر عفاف و حجاب که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، به مقام ارزشمند حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: اگر افکار و اندیشه‌های حضرت فاطمه (س) بانوی مکرم اسلام را در زندگی خود بکار ببندیم می‌توانیم راه سعادت را در پیش بگیریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز افزود: مردم جامعه ما همواره در تلاش هستند ادامه دهنده راه بزرگان اسلام باشند که می‌توان گفت در این میان مردم پس از گذشت چهل سال از طول عمر پربرکت انقلاب همواره پایبند به نظام و انقلاب بودند.

حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن، یادآورشد: خوشبختانه تنگنای سخت اقتصادی موجب نشد تا مردم از حضور در جشن انقلاب خودداری کنند؛ ما در 22 بهمن شاهد بصیرت کامل مردم همیشه در صحنه بودیم.

وی تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی را یکی از هجمه های استکبار خواند و اظهار کرد: مردم ثابت کرده‌اند که پای نظام ایستاده‌اند و تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی آن‌ها را از ادامه دادن راه و رسیدن به هدف متوقف نخواهد کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه هدف تهاجم فرهنگی دشمنان را نفوذ در عقاید و فرهنگ ما برشمرد و اضافه کرد: مردم هوشیار و آگاه با آنچه که دشمن می‌خواهد مقابله خواهند کرد و اجازه خودنمایی به المان‌ها غرب را در جامعه نخواهند داد.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان این که نباید امید به غرب داشت و با آن‌ها سر سازش داشته باشیم، مطرح کرد: ملتی داریم که همواره ثابت کرده‌اند حافظ و همراه انقلاب هستند در این راستا مطالبات به حق مردم توسط مردم در کشور باید احیاء و رسیدگی شود.

وی بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: میلاد حضرت زهرا (س) یک فرصت است که می‌توان با بهره‌گیری و الگوبرداری از این بانوی والامقام راه و مسیر زندگی خود را به درستی انتخاب کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز بیان کرد: با توجه به هجمه‌هایی که از سوی دشمنان انقلاب علیه ایران اسلامی وجود دارد باید بیش از پیش مسائل فرهنگی را مورد توجه قرار دهیم تا مورد آسیب واقع نشویم.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات