۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۹۹۱۰۲
امام جماعت اهل سنت مسجد جامع فندخت زیرکوه:

مسلمانان برای بقای نظام اسلامی وحدت و همدلی دارند

مسلمانان برای بقای نظام اسلامی وحدت و همدلی دارند
مولوی حسینی گفت: برای حفظ بقای نظام باید بیش از پیش کوشا باشیم و مسلمانان به دنیا ثابت کردند که در کنار همدیگر وحدت، همدلی و انسجام دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، مولوی سید مصطفی حسینی، امام جماعت اهل سنت مسجد جامع فندخت زیرکوه ظهر امروز در نشست علما، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت خراسان جنوبی اظهار داشت: مساجد، سنگر هستند و همه ما باید این سنگرها را حفظ کنیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی چهل سالگی را باشکوه جشن گرفت و مردم در 22 بهمن امسال به دشمنان فهماندند که هرچند از نظر برخی مسائل اقتصادی و معیشتی در تنگنا هستند اما انقلاب خود را رها نکردند.

امام جماعت اهل سنت مسجد جامع فندخت زیرکوه افزود: مردم در برابر مشکلاتی که دشمنان بر علیه ایران اسلامی تحمیل کردند، ایستادگی و مقاومت می‌کنند و امروز دشمن در تمام زمینه‌ها شکست خورده اما دشمنان پررو هستند و با این شکست‌ها از صحنه خارج نمی‌شوند.

مولوی حسینی با اشاره به شهادت 27 نفر از حافظان امنیت در سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: خون شهدا، انقلاب اسلامی را بیمه کرده و دل مردم را به درد آوردند؛ دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون همواره دست به اعمال ناشایست زده است.

وی ادامه داد: باید هوشیار و آگاه باشیم و توده مردم را آگاه کنیم که اینگونه جنایت‌ها ادامه دارد و تا وقتی حق است باطل به دنبال پیروزی است که البته همواره پیروزی با جبهه حق می‌باشد.

امام جماعت اهل سنت مسجد جامع فندخت زیرکوه خاطرنشان کرد: به طور قطع نگه داشتن انقلاب اسلامی بها دارد و ما باید بهای آن را بپردازیم و اگر می‌خواهیم نظام اسلامی چندین دهه تداوم پیدا کند باید مساعدت‌ها و کمک‌های خود را مضاعف کنیم تا دشمن دوباره مایوس و ناکام بماند.

مولوی حسینی اظهار کرد: دشمنان نقشه و توطئه‌های زیادی علیه ایران اسلامی کشیدند و حتی در بیانات خود گفتند ایران چهل سالگی خود را نمی‌بیند اما به کوری چشم دشمنان جشن این چهل سالگی با شور و شوق بیشتری برگزار شد.

وی افزود: برای حفظ بقای نظام باید بیش از پیش کوشا باشیم و مسلمانان به دنیا ثابت کردند که در کنار همدیگر وحدت، همدلی و انسجام دارند و گوش به فرمان خدا، قرآن و اهل بیت(ع) هستند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات