۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۹۹۱۰۴

مؤسسه دارالأعلام لمدرسه اهل البیت دانش پژوه می پذیرد

مؤسسه دارالأعلام لمدرسه اهل البیت دانش پژوه می پذیرد
مؤسسه دارالاعلام لمدرسة أهل البیت(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی از میان برادران طلبه به تعدادی محدود دانش پژوه می پذیرد.

حجت الاسلام احمد کوثری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر پذیرش دانش پژوه از سوی مؤسسه دارالاعلام لمدرسة اهل البیت(ع) گفت: مؤسسه دارالاعلام لمدرسة اهل البیت(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی در راستای دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و نقد اندیشه های وهابیت از میان برادران طلبه از طریق آزمون ورودی جهت سال تحصیلی 99-98 به تعدادی محدود دانش پژوه می پذیرد.

معاون آموزش مؤسسه دارالاعلام لمدرسة اهل البیت(ع) با اشاره به شرایط نام نویسی در این مؤسسه اظهار کرد: التزام به کلیه مقررات آموزشی مؤسسه، اتمام پایه دهم برای شعبه قم، اتمام پایه ششم یا سطح دوم طلاب سفیران هدایت برای شعب شیراز و اهواز، موفقیت در آزمون کتبی و موفقیت در مصاحبه حضوری از جمله شرایط نام نویسی در مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) است.

وی ادامه داد: طلاب دارای شرایط می توانند تا 25 اسفندماه به سامانه اینترنتی مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت به نشانی http://www.darolelam.ir/ مراجعه کنند و آزمون پذیرشی شعبه های قم و شیراز پنج شنبه 22 فروردین و شعبه اهواز جمعه 23 فروردین ساعت 10 برگزار می شود.

حجت الاسلام کوثری به مزایای پذیرش در مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) اشاره کرد و افزود: اشتغال به کار برگزیدگان دوره در بخش تحقیقاتی موسسه پس از پایان دوره، پرداخت شهریه مکفی، اعطای گواهی اتمام دوره تربیت محقق ویژه وهابیت شناسی از سوی موسسه و تامین منابع کتابخانه ای و اینترنتی از جمله مزایایی تحصیل در مؤسسه داراالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب مؤلف کتاب، مقاله و آثار علمی زمینه نقد وهابیت آثار و فارغ التحصیل رشته های تخصصی به ویژه موسسه شیعه شناسی، کلام، مذاهب اسلامی، در راه حق و دانشگاه ادیان و مذاهب در اولویت هستند./1324/ت302/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات