۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۹۹۱۲۵
در مقطع سطح سه حوزه؛

مرکز تخصصی شیعه شناسی دانش پژوه می پذیرد

مرکز تخصصی شیعه شناسی دانش پژوه می پذیرد
مرکز تخصصی شیعه شناسی حوزه علمیه قم در مقطع سطح سه حوزه علمیه از میان برادران طلبه، بدون آزمون شیعه پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز تخصصی شیعه شناسی حوزه علمیه قم زیر نظر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مقطع سطح سه حوزه علمیه برای سال تحصیلی 99-98 از میان برادران طلبه بدون آزمون شیعه پژوه می پذیرد.

داشتن شرایط عمومی و اختصاصی رشته های تخصصی، حداکثر سن 38 سال، شرکت در مصاحبه علمی و کسب امتیازات لازم، تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، گواهی علمی سطح دو حوزه علمیه با ارزیابی پایه نهم، دوقطعه عکس زمینه سفید و تکمیل فرم های مربوطه از جمله شرایط و مدارک لازم برای نام نویسی در پذیرش مرکز تخصصی شیعه شناسی است.

از مزایای پذیرش در مرکز تخصصی شیعه شناسی می توان به اعطای مدرک تحصیلی سطح 3، تدریس در مقاطع پایین تر برای ممتازین، معرفی به مراکز آموزشی و پژوهشی، جایگزینی با بخشی از دروس عمومی حوزه، پرداخت کمک هزینه تحصیلی مناسب و ایاب و ذهاب و اولویت در پذیرش سطح چهار شیعه شناسی پس از اتمام دوره اشاره کرد.

طلاب دارای شرایط می توانند جهت نام نویسی در مرکز تخصصی شیعه شناسی تا 28 اسفندماه به سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه های علمیه به نشانی http://www.howzeh-qom.ir/ مراجعه کنند.

همچنین می توانند به صورت حضوری به مرکز تخصصی شیعه شناسی واقع در جمکران، ابتدای بلوار انتظار، مجتمع علمی دارالولایه مراجعه کنند.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 14:30 تا 19:30 با شماره 4-37255881 تماس بگیرند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات