۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۹۹۱۳۹
با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران؛

مدرسه علمیه حضرت آمنه خواهران افتتاح شد

مدرسه علمیه حضرت آمنه خواهران افتتاح شد
مدرسه علمیه حضرت آمنه با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور و آیت الله میرباقری همچنین مسئولان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه خواهران حضرت آمنه(س) قم  با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور و آیت الله میرباقری همچنین مسئولان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور بیان کرد: برای تأسیس و افتتاح مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) بخش‌های مختلف مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران زحمت کشیدند که از همه آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم که همه ما مشمول الطاف حضرت آمنه(س) و پیامبر اکرم(ص) قرار بگیریم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور افزود: حیف است یک مدرسه علمیه در قم، نقش و سطح خود را تنها در حد یک مدرسه معمولی بداند، بلکه باید نقش این مدارس در مقابل گفتمان‌های ضد دین و ضد انقلاب اسلامی و پاسخگوی و مدافع گفتمان دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی باشد.

در ادامه این مراسم آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری با بیان اینکه وجود مقدس حضرت زهرا(س) در قله‌ای قرار دارند که همه ما باید به ایشان تأسی کنیم، عنوان کرد: این بانوی بزرگوار سرور تمام زنان جهان از ازل تا ابد هستند، هیچ کس در این جهان توانایی زهرا شدن را ندارد اما حضرت زهرا(س) الگویی هستند که باید در مسیر ایشان قرار داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تشریح کرد: حوزه‌های علمیه و بویژه‌ حوزه‌های علمیه خواهران برای تربیت نیروها و انسان‌هایی در طراز ایجاد یک تمدن اسلامی تلاش کنند، در این مأموریت حوزه‌های علمیه خواهران مأموریت‌های متفاوتی دارند که فعالیت‌های شهرستان‌ها مربوط به امور فرهنگی بوده و مدارس علمیه خواهران قم باید متولی پاسخگویی به نیازهای علمی و فرهنگی ملی و فراملی ما باشند./1324/د102/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات