۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۹۹۱۶۷
با برگزاري مراسم اختتاميه در شهرستان آران و بيدگل؛

برگزيدگان مسابقه قرآني «چلچراغ» معرفی شدند

برگزيدگان مسابقه قرآني «چلچراغ» معرفی شدند
اسامی برگزيدگان مسابقه بزرگ قرآنی مفاهيم سوره مبارکه فجر «چلچراغ» با برگزاري مراسم اختتاميه در شهرستان آران و بيدگل اعلام شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا در کاشان، حجت الاسلام سمیع الله مردان بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ قرآنی چلچراغ در شهرستان آران و بیدگل با ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری مسابقه چلچراغ، گفت: این مسابقه قرآنی با هدف توسعه فرهنگ کتابخوانی و ترویج معارف قرآن با همکاری ۱۵ نهاد فرهنگی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

وی مشارکت ۱۱ هزار نفر از قرآن دوستان در مسابقه چلچراغ شهرستان آران و بیدگل را حائزاهمیت دانست و افزود: مسابقه چلچراغ از این لحاظ که ۱۱ هزار نفر قرآن دوست در آن شرکت کردند به عنوان بزرگترین مسابقه مفاهیم قرآن کریم در سطح استان اصفهان مطرح شد.

حجت الاسلام مردان با اشاره به اینکه حدود ۲ هزار نفر از ۱۱ هزار نفر شرکت کننده مسابقه چلچراغ در شهرستان آران و بیدگل از سایر شهرستان‌های کشور بودند گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، تهران، قم، البرز، مرکزی، کرمانشاه، قزوین، مازندران بیشترین مشارکت را در بین شرکت کنندگان خارج از شهرستان داشتند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم ۸۴ نفر برگزیده این مسابقه بزرگ قرآنی از جمله ۴۷ برنده جایزه سفر زیارتی مشهد مقدس به قید قرعه انتخاب و معرفی شدند./۱۳۰۷/پ203/ب1
 
علاقمندان براي مشاهده برگزيدگان مسابقه قرآني چلچراغ اينجا كليك كنند.  
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات