۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۱
کد خبر: ۵۹۹۱۹۷
از سوی نهادهای عالی حوزوی؛

مراسم بزرگداشت آیت الله مؤمن در مسجد اعظم قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله مؤمن در مسجد اعظم قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمد مؤمن عضو فقید فقهای شورای نگهبان از سوی نهادهای عالی حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمد مؤمن عضو فقید فقهای شورای نگهبان چهارشنبه شب از سوی نهادهای عالی حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرت آیت الله علوی گرگانی و نمایندگان بیوت مراجع تقلید در این مراسم بزرگداشت حضور داشتند.

همچنین آیات عباس کعبی، ابراهیم امینی، محمدمهدی شب زنده دار، سیدهاشم حسینی بوشهری، حسن ممدوحی، محمود عبداللهی، علیرضا اعرافی، مرتضی مقتدایی، سید هاشم بطحایی، عبدالله خائفی، محمود رجبی، محسن فقیهی و سید احمد خاتمی از حاضران در این مراسم بزرگداشت بودند.

از دیگر حاضران در این مراسم می توان به حجج اسلام والمسلمین ملکوتی، حاجی صادقی، سعیدی گلپایگانی، قرائتی و ملکا اشاره کرد.

حاضران در این نشست با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه، یاد و خاطره مرحوم آیت الله مؤمن عضو فقید شورای نگهبان را گرامی داشتند و علو درجات و غفران الهی را برای این عالم مجاهد از درگاه الهی خواستار شدند.

در این مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به جایگاه عالمان دینی در حفظ دین و معارف الهی، ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله مؤمن را تبیین کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات