۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۹۹۲۰۳
امام جمعه کبودراهنگ تاکید کرد؛

لزوم تلاش شبانه روزی برای تحقق گام دوم انقلاب

لزوم تلاش شبانه روزی برای تحقق گام دوم انقلاب
حجت الاسلام باقری گفت: باید شبانه روز برای تحقق این بیانیه تلاش کنیم تا به آن جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودرآهنگ صبح امروز در کلاس خود با اشاره به الزامات تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد: آن طور که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب مشخص است و ایشان نیز تاکید بسیاری دارند آینده انقلاب متعلق به جوانان است.

وی افزود: جوانان باید با افزایش علم و بینش خود نقش اصلی را در این راه ایفا کنند البته باید بدانیم که جوانان انقلابی ما در تمام عرصه ها از فتنه 88 تا دفاع از حریم ولایت امتحان خود را پس داده اند.

امام جمعه کبودرآهنگ با تاکید بر اهمیت لزوم بصیرت افزایی در کشور اظهار داشت: می توان با افزایش بصیرت و آگاهی مردم و تبیین موارد این بیانیه گام مهمی را برداریم.

وی تصریح کرد: جامعه ای که دارای بصیرت باشند هیچگاه شاهد دروغ، حرام خواری و زراندوزی نخواهد بود اما در فقدان بصیرت است که قبح این معضلات اجتماعی برداشته می شود و آنها به عادت تبدیل خواهند شد.

حجت الاسلام باقری خاطر نشان کرد: اگر مسؤولی دروغ بگوید یا حق کشی کند فردا نمی توانیم در مقابل نسل های بعدی بایستیم و حتی مردمی که مقید به احکام شرعی هستند هم با دیدن این صحنه ها دچار مشکل خواهند شد.

وی بیانیه گام دوم را مسیر روشن آینده انقلاب عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم سر سوزنی از فرمایشات مقام معظم رهبری در این بیانیه را عملی کنیم تمام مشکلات ما از بین خواهد رفت.

این استاد حوزه با بیان اینکه امروز در شرایط عادی قرار نداریم بیان داشت: باید شبانه روز برای تحقق این بیانیه تلاش کنیم تا به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی به نقش روحانیت اشاره کرد و گفت: دشمن روحانیت را از هر طرف مورد هجمه قرار داده است و با استفاده از رسانه های خود و به کمک افراد خود فروخته داخلی به این هجمه ها دامن می زنند.

حجت الاسلام باقری تاکید کرد: این افراد آموزش دیده اند تا با تخریب روحانیت به اهداف خود برسند بنابراین مردم باید آگاه باشند و فریب این عده را نخورند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات