۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۹۹۲۵۸
مدیر حوزه علمیه استان همدان:

مدیران قبل از قبول مسؤولیت به خودسازی بپردازند + فیلم

مدیران قبل از قبول مسؤولیت به خودسازی بپردازند + فیلم
آیت الله موسوی اصفهانی گفت: هر شخصی قبل از نشستن روی کرسی مدیریت باید به خودسازی بپردازد، اگر غیر از این باشد نتیجه اش حقوق های نجومی و فساد خواهد بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت درگذشت آیت الله مومن که در مدرسه آخوند برگزار شد با تاکید بر قدرشناسی از جایگاه علما خاطر نشان کرد: فضایل علم و عالم در کتاب های اخبار بارها ذکر شده و این نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

وی در ادامه بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ راه آینده انقلاب عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه خود یکی از امتیازات انقلاب را در این ۴۰ سال در قسمت های مختلف وجود علما و توجه به مسایل علمی معرفی کردند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان تصریح کرد: حضرت آقا در این بیانیه به صورت جدی پیشنهاد کرده اند که باید به مسایل علمی برای پیشرفت انقلاب و کشور توجه کنیم و از کنار آن ساده عبور نکنیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکلی که در کشور با آن رو به رو هستیم عدم حضور افراد خود ساخته است اظهار داشت: هر فرد در هر جایگاهی که قرار دارد اولویت اولش باید خودسازی و توجه به خودشناسی باشد.

آیت الله موسوی اصفهانی خاطر نشان کرد: مشکل کشور در این است که ما در نیروهای اسلامی و انسانی متعهد کمبود داریم و هر جا مشکلی ایجاد می شود قطعا فردی در آنجا حاضر است که این خصوصیت را دارا است.

وی تاکید کرد: هر شخصی قبل از قبول کردن مسؤولیت و نشستن روی کرسی مدیریت باید به خودسازی و خودشناسی بپردازد، اگر غیر از این باشد نتیجه اش همین حقوق های نجومی و قاچاق های گسترده خواهد بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اینکه آیت الله مومن از جمله کسانی بود که به خودسازی پرداخته بود بیان داشت: باید امثال آیت الله مومن به عنوان الگویی برای همه مردم به .یژه طلاب و روحانیان معرفی شود و آن موقع برکات در زندگی را باید دید./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 5
هادی شاملو
ارسال نظرات