۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۹۹۳۳۸
امام جمعه موقت بیرجند:

مشکلات اقتصادی نتیجه عدم مدیریت مسؤولان است

مشکلات اقتصادی نتیجه عدم مدیریت مسؤولان است
امام جمعه موقت بیرجند گفت: وضعیت نا به سامان اقتصادی و گرانی‌ها مربوط به عدم مدیریت درست و سودجویی برخی افراد است و هیچ ربطی به تحریم‌ها ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: ملت ایران دیگر به چهل سال قبل برنمی‌گردد و در حال حاضر نیز حرف حق ملت ایران رسا و در گوش ملت‌های دنیا نافذ است.

وی با بیان اینکه ملت ایران قبل از انقلاب اسلامی در وضعیت اسفبار و بدون امکانات زندگی می‌کرد، گفت: نظام سلطنتی نا مشروع سالیان زیادی بر ملت ایران حکومت کرد و کشور در زیر سلطه بیگانگان قرار داشت.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: امروز پیشرفت‌های ایران اسلامی در علم و صنعت، هسته‌ای و ساخت موشک‌ها بی نظیر و چشم گیر بوده و این پیشرفت‌ها مانند سیم خارداری در چشم دشمنان است.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه با اتحاد و انسجام میان دولت و ملت می‌توان دولت اسلامی واقعی را تشکیل داد، تصریح کرد: وضعیت نا به سامان اقتصادی و گرانی‌ها مربوط به عدم مدیریت درست و سودجویی برخی افراد است و هیچ ربطی به تحریم‌ها ندارد.

وی ادامه داد: مسؤولان باید اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار دهند و به توان داخل و به مردم اعتماد داشته باشند و اگر مسؤولان با حماقت و اعتماد به دشمن به مردم خیانت کنند به طور قطع از مردم و خون شهدا سیلی سختی می‌خورند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: مسؤولان به جای نشستن پشت میز در بازار حضور داشته باشند و وضعیت اسفبار بازار را ببینند و تولیدکنندگان و بازاریان از این وضعیت نا به سامان سوءاستفاده نکنند و از آب گل آلود ماهی نگیرند.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه مسؤولان، بازاریان و تولیدکنندگان عید مردم را به عزا تبدیل نکنند، اظهار کرد: عموم مردم نیز دقت داشته باشند که بر التهابات بازار اضافه نکنند و به دنبال طمع و حرص نباشند که طمع و حرص در فرهنگ اسلام جایگاهی ندارد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات