۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۹۹۳۴۳
امام جمعه بجنورد:

شرایط سخت اقتصادی کشور به مدیریت غلط مسؤولان برمی گردد

شرایط سخت اقتصادی کشور به مدیریت غلط مسؤولان برمی گردد
امام جمعه بجنورد گفت: امروز بدون شک شرایط سخت اقتصادی کشور به مدیریت غلط و ناصحیح مسؤولان و دسیسه‌های دشمنان برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: جلوگیری از اسراف و زیاده روی مدنظر اسلام قرار دارد.

وی با بیان اینکه هدر دادن وقت خود در فضای مجازی نمونه‌ای از اسراف زمان است، گفت: انسان نیکوکار و گره گشا در نزد خدا محبوب است و قرض الحسنه یکی از مصادق احسان است.

امام جمعه بجنورد افزود: نباید وابسته به پول و مادیات شد و اگر این وابستگی کمتر شود می‌توان تمرین احسان و گره گشایی را داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: امروز بدون شک شرایط سخت اقتصادی کشور به مدیریت غلط و ناصحیح مسؤولان و دسیسه‌های دشمنان برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه اهتمام داشتن به مسأله احسان و کمک به دیگران نیز امری ضروری است، ادامه داد: کسانی که خود عاری از هرگونه فساد اقتصادی باشند می‌توانند ادعای مقابله با فساد داشته باشند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کسانی که در تعیین بودجه و اعتبارات دستی دارند باید مراقب از بین رفتن طهارت خود باشند، خاطرنشان کرد: روند توزیع گوشت در استان نیز مشکلاتی دارد و مردم نباید در صف‌های گوشت سختی و مشکلات داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: مدیران مرتبط در توزیع گوشت در استان باید جهادی کار کنند و شرایط سخت مردم در تحویل این مواد غذایی تغییر دهند.

وی به سفر اخیر بشار اسد به کشور نیز اشاره کرد و افزود: این سفر و ملاقات مهر تاییدی بر اقتدار جبهه مقاومت و ذلالت استکبار جهانی است./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات