۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۵۹۹۳۵۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در خراسان رضوی برگزار شد

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در خراسان رضوی برگزار شد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در خراسان رضوی با حضور بیش از 13 هزار حافظ قرآنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به همراه آزمون پایانی طرح ملی حفظ جزء سی قرآن کریم بشارت 1452 و مرحله مقدماتی بخش معارفی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان رضوی برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: 25 پایگاه در شهرستان های نیشابور، چناران، خواف، سرخس، فریمان، بردسکن، رشتخوار، کلات، خلیل آباد، مه ولات، بجستان، طرقبه شانریز، جغتای، جوین، داورزن، روداب، تربت حیدریه، تایباد، تربت جام، درگز، سبزوار، قوچان، کاشمر و گناباد و مشهد میزبان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم بودند.

وی بیان کرد: 13 هزار 535 نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در خراسان رضوی شرکت کرده اند که مشهد با 5 هزار و 567 نفر بیشترین شرکت کننده و روداب با 51 نفر کمترین شرکت کننده در این آزمون را داشته است.

حجت الاسلام احمدزاده گفت: به افرادی که در این آزمون نمره قبولی را کسب کنند گواهینامه اعطا می شود و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

وی در خصوص مکان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در مشهد؛ گفت: این آزمون در حسینیه مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی واقع در خیابان امام رضا(ع) 19 برگزار شد.

گفتنی است؛ این آزمون با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآن آستان قدس رضوی و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد و 24 شهرستان برگزار شد./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات