۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۹۹۳۶۵
سردار آقاخانی:

اجازه نمی دهیم دشمنان چهره نورانی قم را مخدوش کنند

اجازه نمی دهیم دشمنان چهره نورانی قم را مخدوش کنند
فرمانده نیروی انتظامی قم گفت: دشمن برنامه ریزی کرده که چهره نورانی قم را زیر سؤال ببرد اما مردم، روحانیت و نیروی انتظامی این اجازه را به دشمن نمی دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره جایگاه قم گفت: رهبر انقلاب فرمودند قم مرکز و مادر انقلاب است و انگیزه هایی وجود دارد تا فضای انقلابی قم را تغییر دهند و روحیه انقلابی قم را کمرنگ کنند و از کید دشمن نباید غافل شد.

وی افزود: فرمایشات رهبر انقلاب خطاب به مردم، علما، مراکز دینی و علمی و مدیران استان است، هشدارهای رهبر انقلاب ما را وا می دارد که نسبت به قم حساسیت بیشتری داشته باشیم.

سردار آقاخانی با اشاره به توطئه های علیه انقلاب و خاستگاه آن اظهار داشت: با عنایت الهی نظام و انقلاب مسیر خود را پیدا کرده و با قوت پیگیری می کند، جهان اسلام نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار است و جمهوری اسلامی ام القرای جهان اسلام محسوب می شود.

وی ادامه داد: حرکت 40 ساله انقلاب اسلامی در طول تاریخ بی نظیر است و مردم در تمام صحنه ها حضور فعال داشته و دارند و این حضور همه را نسبت به اسلام و انقلاب امیدوار کرده است، باید قدر انقلاب را بدانیم و نسبت به تهدیدات دشمن هوشیار باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان این که ناجا در سال جاری 7 مأموریت برای خود تعریف کرد، ابراز داشت: اولویت نخست پیشگیری و برخورد در زمینه مفاسد اجتماعی است که دشمن بر آن سرمایه گذاری کرده است، دشمن برنامه ریزی کرده که چهره نورانی قم را زیر سؤال ببرد اما مردم، علما، روحانیت و نیروی انتظامی این اجازه را به دشمن نمی دهد.

وی عنوان کرد: از کوچکترین مفاسد اجتماعی در قم نخواهیم گذشت و اجازه خدشه به چهره قم نمی دهیم، برخی ناآگاهانه حرکاتی را انجام می دهند که باید ارشاد و آگاه شوند اما با بخش کوچکی که آگاهانه در اشاعه مفاسد اجتماعی در قم برنامه ریزی کرده اند قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: اصلا اجازه نمی دهیم که افرادی مغرض میدان پیدا کرده که عرض اندام کنند، در زمینه برخورد با مفاسد اجتماعی محکم ایستاده ایم؛ در زمینه مقابله با تهدیدات دیگر مانند مواد مخدر هم ایستاده ایم و امسال بیش از 10 درصد نسبت به قبل در این زمینه کشفیات داشته ایم.

وی اضافه کرد: مبارزه با کالای قاچاق و ارز و اخلالگران اقتصادی و محتکران از دیگر اولویت ها است که باید جدیت بیشتری ادامه پیدا می کند، اولویت دیگر مقابله با تهدید نرم در عرصه سایبری است که پلیس فتای قم اشراف جامع دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان این که به پشتوانه مرجعیت و حوزه های علمیه اجازه تحقق دسیسه های دشمن را نمی دهیم، گفت: با عنایت الهی دشمنان نخواهند توانست نقشه های شوم خود را در شهر مقدس قم اجرایی کنند.

وی افزود: خوشبختانه در زمینه مشکلات و معضلات اجتماعی کاهش داشته ایم که این کاهش با همکاری علما، دستگاه ها و ائمه جمعه بوده است و نیروی انتظامی با افزایش کار خود سعی در خدمت رسانی بهتر به مردم دارد.

محمد قمین
ارسال نظرات